بهترین دندانپزشکی در مشهد

خدمات دندانپزشکی مشهد؛ شرایط ویژه اقساطی لمینت، کامپوزیت و ایمپلنت

بازدیدها : 2596 بازدید

افزایش هزینه های دندانپزشکی در مشهد، باعث شده تا افراد بیشتری به دنبال دندانپزشکی اقساطی در مشهد باشند. در این مقاله علاوه بر معرفی لیستی از خدمات دندانپزشکی قسطی مشهد در کلینیک بارانا، به شرایط پرداخت هزینه ها نیز اشاره شده است. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

دندانپزشگی اقساطی مشهد
ارائه انواع خدمات دندانپزشکی درمانی و زیبایی در کلینیک بارانا مشهد

ایمپلنت، لمینت و کامپوزیت اقساطی در کلینیک بارانا

خدمات دندان پزشکی اقساطی مشهد در کلینیک ها، مطب ها و درمانگاه های دندانپزشکی مختلفی ارائه می شود. متاسفانه به دلیل بالابودن هزینه دندانپزشکی اغلب افراد از مراجعه به دندانپزشک خوب در مشهد خودداری می کنند و در نهایت مجبور می شوند به درمانگاه های دندانپزشکی شبانه روزی مشهد مراجعه نمایند.

در کلینیک دندانپزشکی بارانا به منظور راحتی مالی شما مراجعین عزیز شرایط لمینت، کامپوزیت و ایمپلنت اقساطی فراهم شده است. هدف اصلی ما، ارائه خدمات دندانپزشکی اقساطی در مشهد با بهره گیری از بهترین دندانپزشکان است.

در حال حاضر شرایط دندانپزشکی اقساطی با سفته در کلینیک دندانپزشکی بارانا فراهم نشده است. خدمات دندانپزشکی با اقساط بلند مدت در مشهد از طریق ارائه چک یا ضمانت معتبر برای مراجعه کنندگان عزیز مجموعه قابل ارائه هستند.

توجه❗ در کلینیک دندانپزشکی اقساطی مشهد با نام بارانا برای خدمات ایمپلنت، کامپوزیت و لمینت امکان پرداخت به صورت اقساط فراهم شده است! شما میتوانید هزینه هر یک از این خدمات را به صورت اقساط 5 ماهه پرداخت نمایید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط دندانپزشکی اقساطی مشهد با شماره های 0915760900905137609009 تماس حاصل نمایید.

لمینت و ایمپلنت اقساطی در کلینیک بارانا
انجام لمینت و ایمپلنت اقساطی در مشهد برای مراجعه کننده عزیز کلینیک بارانا

خصوصیات بارانا؛ بهترین کلینیک دندان پزشکی مشهد

شناسایی ویژگی ها و معیارهای انتخاب کلینیک دندانپزشکی اقساطی در مشهد تا حد زیادی روی نتیجه و کیفیت درمان شما موثر است. مهم است که از میان لیست کلینیک های دندانپزشکی مشهد کدام یک را انتخاب کنید تا هم درمان شما به درستی انجام شود و هم هزینه شما مدیریت شود. از همین رو توصیه می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

از آنجا که مشهد کلان شهری پرجمعیت است، همیشه تشخیص دندانپزشک خوب در مشهد برای دریافت انواع خدمات دندانپزشکی دشوار است.

بارانا به عنوان کلینیک معتبر دندان پزشکی، مجموعه ای از بهترین متخصصان دندانپزشکی را گردهم آورده تا پاسخگوی نیازهای مراجعین خود باشد. در ادامه برخی از ویژگی های این مرکز را با یکدیگر مرور می کنیم:

  1. حضور متخصصان در کنار دندانپزشک عمومی در کلینیک
  2. مشاوره رایگان و آگاهانه برای انتخاب درمان مناسب
  3. مجهز به تکنولوژی های جدید و پیشرفته دندانپزشکی
  4. اتاق اختصاصی برای کودکان
  5. ارائه تمامی خدمات مورد نیاز بیماران
  6. رعایت پروتکل های بهداشتی و استریل بودن وسایل دندانپزشکی
  7. پرسنل خوش برخورد با روابط عمومی بالا
  8. مجهز به امکانات رفاهی مورد نیاز بیماران
  9. طراحی فضای داخلی دلباز با استفاده از رنگ های شاد و آرامش بخش
  10. دسترسی آسان کلینیک دندانپزشکی به وسایل نقلیه عمومی
  11. استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت
  12. شفاف سازی قیمت خدمات برای مراجعه کنندگان
  13. یادگیری های مستمر و به روز بودن پرسنل در علم دندانپزشکی
  14. نوبت دهی منظم و سروقت
  15. پاسخگویی سریع کارشناسان به سؤالات بیماران
  16. اطلاع رسانی اخبار کلینیک به دنبال کنندگان در شبکه های اجتماعی
بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد
محیطی زیبا و آرامش بخش، یکی از ویژگی های کلینیک دندانپزشکی خوب در مشهد

هزینه؛ فاکتور مهم در مراجعه به دندانپزشکی مشهد اقساطی

عده کمی از افراد هستند که ندانند مراجعه منظم ( حداقل دو بار در سال) به دندانپزشکی، موجب سلامت دهان و دندان آن ها می شود، اما شرایط مالی و بعضا هزینه های زیاد درمان آن ها را از رفتن به دندانپزشکی باز می دارد. به عبارت دیگر مسئله هزینه عاملی برای رفتن یا نرفتن به دندانپزشکی محسوب می‌شود. به همین جهت افرادی هستند که به قول معروف تا کارد به استخوانشان نرسد، پا در دندانپزشکی نمی گذارند. البته در این میان باید افرادی که در رفتن به دندانپزشکی سهل انگاری می کنند یا از کودکی ترس از دندانپزشکی دارند را فاکتور گرفت.

ارتباط ترس از دندانپزشکی و عدم مراجعه به کلینیک
در کنار هزینه، ترس از دندانپزشکی عاملی اساسی برای عدم مراجعه افراد به دندانپزشکی است

مجموعه بارانا با اشراف به این موضوع تمام سعی خود را کرده است تا شرایطی را برای تمام افراد با سطح درآمدهای مختلف فراهم کند تا در نهایت هیچ کس از زیبایی لبخند خود بی بهره نماند. از جمله این موارد شرایط دندان پزشکی اقساطی مشهد (پنج ماهه) برای درمان های هزینه‌ بر مانند ایمپلنت، کامپوزیت و لمینت است. هزینه های بالا تجهیزات و مواد اولیه دندانپزشکی به ما اجازه نمی دهد تا تمامی خدمات را به صورت اقاسطی به شما عزیزان ارائه کنیم، اما نهایت تلاش خود را به کار گرفته ایم که با استفاده از مواد مرغوب سلامت دهان و دندان شما را برای یک عمر ضمانت کنیم .

وام دندانپزشکی مشهد

از آنجا که هزینه‌ خدمات دندانپزشکی سر به فلک کشیده است، می‌توانید با دریافت وام دندانپزشکی مشهد آن‌ها را به آسانی پرداخت کنید. البته برای دریافت وام باید به کلینیک‌هایی مراجعه کنید که طرف قرارداد بانک‌های قرض‌الحسنه‌ای مانند بانک «رسالت» و «مهر ایران» هستند که کلینیک بارانا جزو آن‌ها نیست. همچنین خوب است بدانید که برای دریافت این وام نیازی نیست به بانک بروید و از طریق کلینیک می‌توانید مراحل لازم را طی کنید.

برخی از مراکز دندانپزشکی مانند «کلینیک بارانا»، برای سهولت در پرداخت هزینه‌ها، امکان پرداخت اقساطی را جایگزین مراحل پیچیده دریافت وام می‌کنند.

اصلی ترین ویژگی های بهترین کلینیک دندان پزشکی مشهد

کلینیک بارانا مشهد با بهره مندی از حضور بهترین متخصصان دندانپزشکی ، انواع خدمات عمومی و تخصصی را از سنین کودکی تا بزرگسالی با قیمت مناسب و منصفانه ارائه می دهد. شما می تواید با ارسال طرح لبخند خود از طریق چت سایت، مشاوره آنلاین دریافت نمایید. حضور بهترین دکتر زیبایی دندان در مشهد نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که این مرکز را از سایر مجموعه ها متمایز کرده است. اگر به دنبال یک متخصص زیبایی دندان در مشهد هستید پیشنهاد ما به شما این است که دندانپزشکان کلینیک بارانا را در اولویت قرار دهید.

بارانا؛ یک دندانپزشکی خوب در مشهد
کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد در یک قاب

ساعات پاسخگویی دندانپزشکی اقساطی مشهد؛ کلینیک بارانا: صبح ها 9 الی 13 و عصرها 16 الی 21
موقعیت کلینیک بارانا: مشهد – بلوار سجاد – بین سجاد 2 و 4

کلینیک دندان پزشکی خوب با ارائه خدمات بهتر نسبت به سایر رقبا، همواره در تلاش است تا به مراجعه کنندگان بیشتری خدمات ارائه دهد. کلینیک بارانا هم از این قاعده مستثنی نیست. مهم ترین ویژگی های این کلینیک که به عنوان یک دندانپزشکی مشهد اقساطی شناخته می شود، عبارتند از:

  1. دسترسی سریع و آسان به محل کلینیک با استفاده از سرویس های حمل و نقل عمومی از قبیل مترو و اتوبوس و صرفه جویی در زمان مراجعه کنندگان
  2. ارائه کلیه خدمات اعم از زیبایی، ترمیمی و درمانی در یک مرکز با استفاده از مواد اولیه درجه یک
  3. امکان پرداخت هزینه خدمات دنانپزشکی قسطی در مشهد (لمینت، کامپوزیت،ایمپلنت و ارتودنسی)
  4. چنانچه ایراد یا مشکلی در روند درمان به وجود بیاید یک مجموعه پاسخگوی شما خواهند بود.
  5. خدمت رسانی در دو نوبت صبح و عصر، در تمامی ایام هفته به جز روزهای تعطیل
  6. پاسخگویی سریع و مشاوره رایگان طراحی لبخند
کلینیک بارانا مشهد
ما در کلینیک بارانا سخت کار می کنیم تا مطمئن شویم شما بیشتر می خندید.

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از خدمات مختلف دندانپزشکی قسطی در مشهد به وب سایت کلینیک دندان پزشکی بارانا مراجعه نمایید. میزان رضایت شما در بهره مندی از انواع خدمات دندانپزشکی مشهد، تا حد زیادی به انتخاب مرکز معتبر، اقدام به موقع برای درمان، رعایت اصول مراقبت از دهان و دندان ها و استفاده از تجربیات بیماران قبلی وابسته است! در ویدیوی زیر، رضایت یکی از مراجعه کنندگان عزیز را از انجام لمینت دندان در بارانا؛ دندان پزشکی اقساطی مشهد می بینید:

اگر دندان های شما نواقص جزئی دارد، می توانید با انجام کامپوزیت قسطی در کلینیک بارانا این اقدام زیبایی را انجام دهید و از داشتن دندان های سفید، یکدست و زیبا لذت ببرید. در این ویدیو فائزه عزیز تجربه خود را از انجام کامپوزیت در دندانپزشکی اقساطی مشهد به نام بارانا، با شما به اشتراک گذاشته است:

اگر دندان های شما ظاهر یکدست و مرتبی دارد و صرفا می خواهید رنگ آن دو یا سه درجه روشن تر شود، به شما انجام بلیچینگ دندان را پیشنهاد می کنیم. قیمت بلیچینگ دندان بالا نیست و به همین دلیل مجموعه بارانا شرایط اقساطی را برای این اقدام زیبایی در نظر نگرفته است. در ادامه یکی از عزیزان مراجعه کننده را می بینید که در کلینیک بارانا بلیچینگ دندان انجام داده است:

آشنایی با بخشی از خدمات بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد

برخی افراد به صورت ژنتیکی دندان های یکدست و سالمی دارند. به این معنا که با رسیدگی منظم و رعایت بهداشت روزانه دندان‌ها، ممکن است هیچ گاه درد یا ناهنجاری دندانی را تجربه نکنند. در مقابل برخی دیگر به دلیل زردی دندان ها، پوسیدگی، عفونت یا جرم‌های متعدد به درمان‌های دندان پزشکی نیاز دارند.

به طور معمول خدمات دندانپزشکی مشهد را میتوان به سه دسته درمانی، زیبایی و ترمیمی دسته بندی کرد. هدف از ارائه انواع خدمات به مراجعه کنندگان فقط رفع مشکلات دهان و دندان نیست، بلکه با پیشرفت علم دندانپزشکی امروزه از تکنیک های متعددی برای زیبا سازی دندان ها و اصلاح طرح لبخند استفاده می شود. در ادامه به هر یک از آنها اشاره می‌شود.

این نکته را به خاطر داشته باشید که کلینیک دندانپزشکی اقساطی در مشهد واژه درستی نیست و هیچ مجموعه دندان پزشکی در مشهد و حتی کل ایران تمامی خدمات خود را به صورت اقساطی ارائه نمی دهند. به این معنا که این مجموعه ها بخشی از خدمات دندانپزشکی را به صورت قسطی و در قالب دریافت ضمانت ارائه می دهند.

شما می توانید برای دریافت نوبت دندانپزشکی مشهد به صورت آنلاین از طریق سایت کلینیک دندانپزشکی بارانا اقدام کنید:
رزرو نوبت مشاوره و معاینه رایگان

مشاوره رایگان طرح لبخند برای شما
ارسال طرح لبخند و دریافت مشاوره آنلاین از طریق چت سایت

1- کامپوزیت

کامپوزیت‌ها موادی از جنس رزین هستند که به منظور رفع نواقص ظاهری در دندان‌ها مانند پوسیدگی، زردی، شکستگی، لب پرشدگی، فاصله بین دندانی، بهم ریختگی های جزئی و به طور کلی اصلاح فرم و رنگ دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کامپوزیت در مشهد علاوه بر زیباسازی دندان ها جنبه درمانی نیز دارد؛ بنابراین برای افرادی که مینای دندان آنها با بالا رفتن سن یا بر اثر حساسیت های مختلف ضعیف شده می تواند، مناسب باشد. برای دریافت خدمات کامپوزیت اقساطی در مشهد و دریافت نوبت از بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در مشهد می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

نمونه کار کامپوزیت دندان کلینیک بارانا
انجام 16 واحد کامپوزیت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد

بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در مشهد، رنگ ونیر کامپوزیت را بر اساس رنگ پوست، سلیقه شخصی و متناسب با رنگ دیگر دندان‌ها انتخاب می کند.

کامپوزیت قسطی مشهد در کلینیک بارانا به صورت 5 قسط و با چک معتبر قابل قابل پرداخت است.

2- لمینت

در میان روش های متعدد برای طراحی لبخند، لمینت دندان، بیشترین شباهت را به دندان های طبیعی خود فرد داشته و از مقاومت بالاتری نیز برخوردار است. اصلاح طرح لبخند، یکی از خدماتی است که به صورت اقساطی در کلینیک دندانپزشکی بارانا ارائه می شود.

علاقه مندان به انجام لمینت دندان در مشهد می توانند نمونه کارهای بیشتر و یا ویدئوهای رضایت مراجعه کنندگان مختلف را در صفحه مربوطه از وبسایت دندان پزشکی بارانا مشاهده نمایند. در صورت کسب اطمینان، زیباسازی دندانهای خود را به متخصصان مجموعه ما بسپارند. شرایط انجام خدمات دندانپزشکی قسطی در مشهد برای خدماتی از جمله کامپوزیت و لمینت دندان در کلینیک بارانا فراهم شده است. با شرایط لمینت دندان اقساطی مشهد در بارانا دیگر نگران هزینه دندانپزشکی در مشهد نباشید.

لمینت سرامیکی در کلینیک بارانا
انجام 10 واحد لمینت سرامیکی در کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد

کامپوزیت و لمینت دندان کاربرد یکسانی دارند، اما نحوه انجام هر یک از این روش ها، ماندگاری و طول عمر و درخشندگی آن ها با یکدیگر متفاوت است.

3- ایمپلنت

روشی که این روزها به عنوان مناسبترین جایگزین برای دندان‌های از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرد. کاشت دندان با ایمپلنت اقساطی در مشهد است.

در این روش، پایه ایمپلنت درون استخوان فک قرارگرفته و جایگزین ریشه دندان می شود و سپس تاج دندان که مشابه روکش است روی پایه فیکس می شود. شما با انجام ایمپلنت اقساطی مشهد در 5 ماه می توانید بهترین و باکیفیت ترین مواد را برای دندان خود انتخاب کیند.

ایمپلنت قسطی مشهد، یکی از خدمات دندانپزشکی بارانا است که با هدف افزایش رضایت مراجعه کنندگان این کلینیک در نظر گرفته شده است. اگر می خواهید از خدمات متخصص و فوق تخصص دندانپزشکی بهره مند شوید، ایمپلنت اقساطی در مشهد به شما کمک می کند تا در انتخاب نوع و جنس ایمپلنت قدرت عمل بیشتری داشته باشید.

کاشت ایمپلنت دندان در مشهد
کاشت 2 واحد ایمپلنت دندان برای مراجعه کننده عزیز کلینیک بارانا

در کلینیک بارانا، همانطور که پیش از این گفتیم شرایط اقساطی برای برخی خدمات دندانپزشکی از جمله لمینت و کامپوزیت فراهم شده است. ایمپلنت قسطی مشهد دیگر خدمت دندانپزشکی قسطی در کلینیک بارانا است که هزینه آن به صورت اقساط 5 ماهه و با ارائه چک معتبر قابل پرداخت است.

با رعایت مراقبت های بعد از ایمپلنت، طول عمر و ماندگاری آن افزایش خواهد یافت و درصد موفقیت کاشت دندان با این روش بسیار زیاد است.

4- دندانپزشکی اطفال

جلوگیری از پوسیدگی دندان های شیری کودک از مهم ترین مزایای مراجعه به موقع به متخصص دندانپزشک اطفال ارزان در مشهد است که از درمان های پرهزینه مانند ارتودنسی در آینده پیشگیری می کند.

علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز می توانند از انواع خدمات دندانپزشکی با قیمت مناسب در مشهد تحت نظر پرسنل دلسوز و متخصص کلینیک بارانا در محیطی به دور از تنش و اضطراب بهره مند شوند. مهم است که کودکان را از سنین پایین با دندانپزشکی آشنا کنید تا در بزرگسالانی به دلایل ترس یا خاطره بد از رفتن به دندانپزشکی سر باز نزنند.

ارائه خدمات دندانپزشکی به کودکان در کلینیک بارانا
بخش اختصاصی اطفال در کلینیک دندانپزشکی بارانا

انتخاب یک دندانپزشک خوب در مشهد در سنین خردسالی می تواند سلامت دهان و دندان فرزند شما را در بزرگسالی تضمین کند.

5- ارتودنسی

در مواردی که بهم ریختگی و یا فاصله بین دندان‌ها زیاد باشد از ارتودنسی دندان مشهد برای درمان نامرتبی دندان ها استفاده می شود. کج بودن و شلوغی بیش از حد دندانها در یک ناحیه از فک، می تواند مشکلاتی در هنگام جویدن و یا صحبت کردن به وجود آورد.

اصلاح دندان ها با ارتودنسی به صورت ثابت و متحرک انجام می شود. متخصص ارتودنسی در کلینیک بارانا باتوجه به نوع مشکل دندان‌ها از بهترین روش برای درمان بیماران استفاده می کند. خدمات دندانپزشکی قسطی مشهد نیز برای ارتودنسی در مشهد در کلینیک بارانا اعمال می شود. از آنجایی که درمان ارتودنسی طی چند جلسه انجام می شود، هزینه های آن هم در چند مرحله پرداخت می شود. برای آشنایی بیشتر با شرایط ارتودنسی اقساطی در مشهد با همکاران در تماس باشید.

ارتودنسی در مشهد
ارتودنسی قسطی مشهد؛ یکی دیگر از خدمات دندانپزشکی بارانا در مشهد

از آن جایی که معمولا دوره درمان ارتودنسی زمان بر است، خدمات ارتودنسی اقساطی در اکثر مجموعه ها ارائه میگردد. در کلینیک بارانا هم ارتودنسی قسطی زیر نظر بهترین متخصصین و با کیفیت مطلوب انجام میشود.

6- بليچينگ یا سفید کردن دندان

هنگامی که اسمی از روش‌های سفید کردن دندان به میان می آید، شاید بلیچینگ به عنوان قیمت مناسب‌ترین درمان زیبایی و اولین راهکار هنگامی که تنها مشکل طرح لبخند شما زردی دندان‌هاست، توسط مشاوران و دندانپزشکان مختلف توصیه شود.

سفیدی دندان‌ها با این روش موقتی است. با نفوذ مواد بلیچینگ به مینای دندان، به مرور زمان رنگدانه های رسوبی در آن اکسید می شود. در نتیجه این فرآیند منجر به تغییررنگ و درخشندگی دندان‌ها می شود. سفیدی دندان‌ها معمولاً به این روش اگر در یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی مشهد انجام شود، حدود 2 سال ماندگاری دارد. اگر برای کارهای زیبایی دندان خود به دنبال یک دندانپزشکی قسطی در مشهد هستید، بارانا می تواند گزینه مناسب برای شما باشد.

عکس قبل و بعد بلیچینگ دندان مشهد
تصویر قبل و بعد از انجام بلچینگ دندان

اگر دندان های شما مرتب است و صرفا می خواهید رنگ آن تغییر کند، روش ساده و سریعی به نام بلیچینگ دندان می تواند برای شما چاره ساز باشد. کلینیک بارانا با داشتن بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در مشهد این خدمات را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می دهد؛ به طوری که هیچ آسیبی به مینای دندان شما وارد نشود.

7- جرم گیری دندان

عدم رعایت بهداشت و بی توجهی به سلامت دندان‌ها، به مرور باعث تشکیل لایه ای زرد‌رنگ بر روی آن‌ها می شود. این لایه ها در ابتدا خطرناک نیستند، اما به مرور باعث ایجاد بوی بد دهان و ایجاد حفره در دندان‌ها می شوند.

با مراجعه به موقع به یک کلینیک خوب دندانپزشکی در مشهد و انجام اقداماتی نظیر جرم گیری و یا بروساژ دندان می توانید جلوی عوارض تشکیل اینگونه جرم‌ها و پلاک‌ها را در دهان خود بگیرید و از این طریق به سلامت دندان های خود کمک کنید. از آن جایی که جرم گیری هزینه چندانی را برای بیمار ندارد، دندانپزشکی اقساطی مشهد در مواردی از این دست صدق نمی کند.

جرم گیری دندان با دندانپزشک کلینیک بارانا
جرم گیری دندان برای مراجعه کننده عزیز کلینیک بارانا

جرم گیری دندان اقدامی پیشگیرانه محسوب می شود که با پاکسازی دندان ها از جرم، پلاک و تارتار می تواند از دندان ها و لثه های شما مراقبت کند. با مراجعه به یک دندانپزشکی خوب در مشهد جرم گیری ایمن و مطمئنی را می توانید انجام دهید.

8- کشیدن دندان

زمانی‌که که دیگر راهی برای درمان دندان پوسیده وجود نداشته باشد و حذف آن به حفظ ساختار دهان و سلامت دیگر دندان‌ها کمک کند، دندانپزشکان کشیدن دندان را به عنوان راه حل مناسب توصیه می کنند. در موارد دیگری که ممکن است دندان شیری یا ریشه آن در دهان باقی مانده باشد، دندانپزشک توصیه می کند آن را بکشید تا فضای کافی برای دندان دائمی ایجاد شود.

بهترین دندانپزشکان مشهد در کلینیک بارانا تلاش می کنند تا حد امکان از کشیدن دندان خودداری کرده و از راه های جایگزین مانند عصب کشی و ترمیم دندان استفاده کنند.

کشیدن دندان در مشهد
کشیدن دندان در یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی مشهد

کشیدن دندان در بسیاری از مواقع می تواند سلامت سایر دندان ها را سبب شود. معمولا دندانپزشکان این درمان را جز آخرین گزینه ها در نظر می گیرند. کشیدن دندان هم مانند سایر اقدامات به یک دندانپزشک حرفه ای نیاز دارد. در واقع بافت های اطراف آن نباید آسیب ببیند تا در صورت تمایل بیمار به ایمپلنت امکان انجام آن وجود داشته باشد.

9- ترمیم و پر کردن دندان

از مواد پرکننده برای ترمیم و بازسازی دندان ترک خورده، شکسته یا ساییده شده استفاده می شود. در مواقعی که خرابی دندان بیش از حد باشد، نمیتوان عملکرد و قدرت آن را با استفاده از مواد پر کننده حفظ نمود و باید از روش دیگری برای درمان استفاده کرد.

در این روش دندانپزشک با حذف بخش های پوسیده از سطح دندان، حفره های ایجاد شده را با مواد ترمیم کننده پر می کند. شما می توانید این درمان را در بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد؛ زیر نظر بهترین متخصصان دندانپزشکان ترمیمی و زیبایی در مشهد با قیمت مناسب و با استفاده از مواد با کیفیت انجام دهید.

ترمیم دندان در مشهد
ترمیم و بازسازی دندان پوسیده با استفاده از مواد کامپوزیت

ترمیم های سطحی دندان گسترش پوسیدگی را در مراحل اولیه متوقف می کند. در واقع شما با انجام به موقع پر کردن دندان می توانید از آن ها مراقبت کنید تا پوسیدگی به ریشه های ارزشمند دندان شما نرسد.

10- درمان ریشه و عصب کشی

درمان ریشه همانطور که از اسم آن مشخص است در مواقعی کاربرد دارد که پوسیدگی به مغز دندان نفوذ کند.
با پوسیدگی بیش از حد، عصب های دندان در معرض خطر قرار می گیرند و گاه دندانپزشک برای ساکت کردن درد و جلوگیری از گسترش پوسیدگی، اقدام به خارج کردن عصب و پر کردن جای آن با مواد مخصوص می نماید.

بنا به توصیه متخصصان کلینیک بارانا، هرگونه احساس درد در دندان هایتان را جدی بگیرید تا با هزینه کمتر مناسبترین درمان را انجام دهید و به علاوه از خدمات گران قیمت مانند ایمپلنت و یا دیگر روش های کاشت دندان برای همیشه بی نیاز بمانید.

عصب کشی و درمان ریشه در کلینیک بارانا
نمونه کار عصب کشی در بهترین کلینیک دندان پزشکی مشهد

زمانی که پوسیدگی تا ریشه های دندان نفوذ می کند، عصب کشی می تواند راهکاری موثر باشد تا دندان های شما باقی بماند. در این روش پاکسازی ریشه از 1 تا 4 کانال می تواند متغیر باشد.

11- لیفت لثه

لیفت لثه یک عمل جراحی زیبایی و یکی از روش های اصلاح طرح لبخند است که برای بهبود ظاهر لثه انجام می شود. این کار برای اصلاح مشکلاتی مانند لثه های نامتقارن یا لثه های بیش از حد پایین آمده انجام می شود.

لیفت لثه یک عمل کم تهاجمی و سرپایی است که در مطب یا کلینیک های دندانپزشکی انجام می‌شود و دوره نقاهت خاصی ندارد.

نتیجه این عمل معمولاً دائمی است. با این حال، ممکن است با گذشت زمان به دلیل عواملی مانند پیری یا تغییرات هورمونی، نیاز به تکرار لیفت لثه باشد.

خدمات لیفت لثه در مشهد
نمونه کار لیفت لثه در کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد

انجام لیفت لثه مشهد اقدامی زیبایی و درمانی محسوب می شود که معمولا بدون بازگشت است و می تواند در کنار لبخند زیبا باعث شود تا شما زودتر متوجه پوسیدگی های احتمالی دندان های خود شوید. اگر مشهدی هستید، با لیفت لثه می توانید لبخند خود را در بارانا و زیر نظر بهترین دکتر دندانپزشکی در مشهد از همیشه زیباتر کنید

12- انواع پروتز دندان مشهد

اگر شما یک یا چند دندان خود را از دست داده و به دنبال روشی مقرون به صرفه و سریع باشید، استفاده از انواع پروتز های دندانی گزینه خوبی به نظر می‌رسد. پروتزهای دندان به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند. درمان های پروتز ثابت شامل روکش دندان، بریج، اینله و انله و انواع ونیرها است. پروتز متحرک شامل دندان مصنوعی هایی است که بنا به شرایط دهان هر فرد می توان از مدل های مختلف آن استفاده کرد.

دندان های مصنوعی هم به صورت دست کامل و هم به صورت تکه ای قابلیت نصب دارند. پروتزهای مصنوعی تکه‌ای برای افرادی مناسب است که اگر چند دندان افتاده در قسمت های مختلف دهان خود دارند، بتوانند جای خالی همه آن ها را با استفاده از این نوع پر کنند.

خدمات پروتز دندان در مشهد
ارائه خدمات پروتز ثابت و متحرک دندان در دندانپزشکی بارانا

متخصص دندانپزشکی مشهد با توجه به وضعیت دهان و دندان شما تشخیص می دهد که کدام نوع پروتز دندانی (ثابت یا متحرک) برای شما مناسب خواهد بود. خدمات پروتز دندان در بارانا؛ بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد با بهترین کیفیت ارائه می شود.

13- نصب روکش های دندان

اگر دندان های شما حسابی خراب شده و نیاز به عصب‌ کشی یا ترمیم داشته باشد، روکش دندان می تواند به شما کمک کند. به عنوان مثال اگر دندان خود را عصب‌ کشی کرده اید و اکنون حجم زیادی از دیواره دندان از بین رفته است، استفاده از انواع روکش می تواند علاوه بر استحکام بیشتر، زیبایی و یکدستی دندان ها را برای شما فراهم کند. انواع جنس روکش ها عبارتند از: روکش استیل، زیرکونیا، سرامیکی-فلزی، تمام فلز، سرامیکی و روکش فوری (اسنپ ان اسمایل)

انواع روکش دندان در دندانپزشکی مشهد
نصب انواع روکش های دندان در بارانا؛ دندانپزشکی اقساطی مشهد

خدمات دندان پزشکی در مشهد از قبیل نصب روکش، کاشت دندان با استفاده از بریج و انواع جراحی های مربوط به لثه نیز در کلینیک دندانپزشکی بارانا به مراجعه کنندگان محترم ارائه می شود.

روش های شناخت دندانپزشک خوب در مشهد

1- پرس و جو از دوستان: برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد راه های بسیاری وجود دارد. اولین قدم برای شناسایی یک دندانپزشک خوب، تحقیق و پرس و جو از افرادی است که قبلا توسط این دندانپزشک ویزیت و درمان شده اند.
توجه داشته باشید که قبل از مراجعه به یک کلینیک یا مطب دندانپزشکی اقساطی، حتما از زمینه های مهارت و تخصص دندانپزشک مطمئن شوید. به این ترتیب مشکلات جدی تری در آینده گریبان گیر شما نمی شود.

2- جستجو در شبکه های اجتماعی مجازی: دومین راه تحقیق و جستجو از طریق شبکه های اجتماعی است. با این روش شما به مشخصات چندین کلینیک دست خواهید یافت. برای اطمینان از نحوه عملکرد آنها بهتر است به صورت حضوری مراجعه کنید. براساس هر یک از ویژگی هایی که برای یک کلینیک دندانپزشکی خوب در مشهد مد نظر است، دندانپزشک خود را انتخاب نمایید.

3- بررسی وب سایت های دندانپزشکی: وب سایت ها نیز می توانند به شما برای پیدا کردن بهترین مرکز دندان پزشکی کمک کنند. معمولا اکثر کلینیک ها نمونه کارهای اخیر خود را در سایت ها و صفحات رسمی منتشر می کنند. از این طریق شما می توانید با نوع کار یا آمار رضایت‌مندی مراجعه کنندگان قبلی آشنا شده و درنهایت برای انتخاب بهترین دندانپزشک در مشهد راحت‌تر تصمیم گیری کنید.

انتخاب دندانپزشک خوب در مشهد
مشاهده نمونه کارها و رضایت بیماران با جستجو در شبکه های اجتماعی مختلف و وب سایت ها

بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در مشهد

اگر بخواهید دندان های زیباتر و درخشان تر و یکدست تری را در حین صحبت کردن یا لبخند زدن داشته باشید، لمینت و کامپوزیت جز مرسوم ترین روش هایی است که می توان از آن بهره برد. اگرچه شناخت بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در میان سیل عظیمی از دندانپزشکان زیبایی در مشهد سخت است. اگر به هر دلیلی ترجیح می دهید تا یک دندانپزشک خانم در مشهد کار ترمیم یا زیبایی دندان شما را انجام دهد، کلینیک بارانا این امکان را برای شما فراهم کرده است. در ادامه ویدیویی از دندانپزشک خانم در کلینیک بارانا را می بینید:

این شناخت یا از تجربه دیگران حاصل می شود یا از تجربه خود افراد، اما در صورتی که فردی خودش این تجربه را کسب کند، ممکن است به قیمت خراب یا بد شدن ظاهر دندان تمام شود؛ بنابراین پیش از هر چیز انتخاب بهترین دکترهای متخصص در مشهد را باید اولویت قرار داد. استفاده از نظریات و تجربیات دیگران این اطمینان را برای شما حاصل می کند که بهترین متخصص دندانپزشک مشهد در حوزه درمانی شما کیست.

اگرچه معمولا نوبت دکتر متخصص دندانپزشک در مشهد در صورت شناسیت و معروفیت می تواند کمی سخت باشد، اما کلینیک دندانپزشکی بارانا با ارائه نوبت دهی آنلاین، در کنار نوبت دهی حضوری، سعی کرده است این مشکل را تا حدودی برطرف کند.

کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد
در کلینیک دندانپزشکی بارانا بر این باوریم که همه لیاقت لبخند زیبا دارند

وقت طلاست!

بسیاری از مواقع معطل شدن در کلینیک های دندانپزشکی می تواند برای هر فردی آزاردهنده باشد، به صورتی که فرد را از مراجعه به دندانپزشکی باز می دارد یا حداقل اقدامات دندانپزشکی خود را به تعویق می اندازد. این مسئله نه به نفع افراد است و نه مراکز دندانپزشکی؛ بنابراین بهتر است فکری به حال وقت مردم کرد! تا نه منشی ها کلافه شوند و نه مردم.

در کنار سلامت دندان ها، وقت شما برای ما ارزشمند است، به همین جهت کلینیک بارانا با در نظر گرفتن نوبت اینترنتی دکتر دندانپزشکی در مشهد سعی کرده است این مشکل را تا حد امکان برطرف کند. با این روش شما می توانید از قبل نوبت بگیرید و سرساعت کار دندانپزشکی خود را انجام دهید. برای گرفتن نوبت ها به صورت غیرحضوری می توانید به قسمت بخش رزرو نوبت و معاینه رایگان سایت مراجعه کنید و متناسب با وقت خود، زمان مراجعه‌تان را تعیین کنید.

کلینیک دندانپزشکی بارانا در مشهد
در کلینیک دندانپزشکی بارانا همه افراد لیاقت لبخند زیبا را دارند

تفاوت مطب با کلینیک دندانپزشکی

بعد از بررسی معیارها و ویژگی های یک مرکز دندانپزشکی خوب و ارزان در مشهد، مسئله اینجاست مطب، درمانگاه یا کلینیک دندان پزشکی؟! کدام یک بهتر است؟ با ذکر چند تفاوت عمده میان کلینیک، درمانگاه و مطب دندانپزشکی در ادامه نشان خواهیم داد که انتخاب یک درمانگاه دندانپزشکی در مشهد یا کلینیک دندانپزشکی خوب در مشهد نسبت به یک مطب اختصاصی بهتر خواهد بود.

  1. مطب های دندانپزشکی مشهد در مقایسه با کلینیک ها و درمانگاه ها از سالن انتظار کوچکتر و امکانات رفاهی و تجهیزات درمانی کمتری برخوردارند.
  2. در مطب ها خدمات شبانه روزی و اورژانسی دندانپزشکی به بیماران ارائه نمی شود، اما در برخی کلینیک ها و درمانگاه های دندانپزشکی شبانه روزی مشهد این امکان برای مراجعه کنندگان فراهم شده است.
  3. در کلینیک ها و درمانگاه های دندانپزشکی مشهد، چندین دندانپزشک در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت هستند، در حالیکه در مطب ها تنها یک دندانپزشک حضور دارد.
  4. کلینیک ها و درمانگاه های دندان پزشکی مشهد در مقایسه با مطب ها به صورت محدود با برخی بیمه ها طرف قرارداد هستند. این در حالیست که مطب ها ترجیح می دهند تمام هزینه را از خود بیمار دریافت کنند و به این ترتیب زیر بار همکاری و قرارداد با هیچ بیمه ای نمی روند.
  5. مطب ها به صورت خصوصی در سطح شهر فعالیت دارند، اما یک کلینیک یا درمانگاه دندان پزشکی می تواند دولتی و یا خصوصی باشد.
فرق مطب دندانپزشکی در مشهد با کلینیک
مطب دندانپزشکی
تفاوت کلینیک دندانپزشکی در مشهد با مطب
کلینیک دندانپزشکی

کلینیک بارانا؛ دندانپزشکی اقساطی مشهد

“چنانچه شما عزیزان هر سؤال دیگری در ارتباط با انواع خدمات دندان پزشکی قسطی در مشهد دارید، می توانید با مشاوران کلینیک بارانا در میان بگذارید. فراموش نکنید که مهم ترین راه مراقبت از دهان و دندان بعد از رعایت بهداشت، مراجعه منظم به دندانپزشک است و فقط نباید در مواقع احساس درد و ناراحتی و یا شکستگی دندان‌ها به مرکز دندان پزشکی مراجعه کرد.”

در نظر داشته باشید که دندانپزشکی با اقساط بلند مدت در مشهد ممکن است هزینه های شما را افزایش دهد. به همین جهت دندانپزشکی بارانا سعی کرده است اقساط پنج ماهه در نظر گیرد. برای رفاه حال شما عزیزان بارانا در درمان های هزینه بر مانند ایمپلنت، لمینت و کامپوزیت یک دندانپزشکی اقساطی در مشهد خواهد بود که می تواند سلامت دندان های شما را تضمین کند. نوبت دندانپزشک مشهد در کلینیک بارانا به دو صورت آنلاین و حضوری برای عزیزان فراهم شده است. جهت دریافت نوبت غیرحضوری کافی است در سایت بارانا به قسمت نوبت دهی آنلاین مراجعه کنید و زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این ویدیو کیلومترها لبخند رضایت مراجعه کنندگان عزیز بارانا را می بینید:

پرسش و پاسخ پیرامون خدمات دندانپزشکی مشهد

🤔 1- هر چند وقت یکبار باید به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنیم؟

با توجه به وضعیت دهان و دندان، چکاپ دندانپزشکی بین 1 تا 4 بار در سال برای همه افراد ضروریست و علاوه بر آگاهی شما از میزان سلامت دندانهایتان، از پیشرفت پوسیدگی ها و بروز بیماری های لثه جلوگیری می نماید.

❓ 2- چگونه به خدمات دندانپزشکی کلینیک بارانا اعتماد کنیم؟

در صورت وجود هر گونه مشکل در مراحل درمان یک مجموعه در کلینیک بارانا پاسخگوی شما خواهد بود. برای اطمینان از نحوه عملکرد پرسنل در خدمت رسانی به بیماران قبلی، می توانید از طریق وب سایت بارانا و یا شبکه های اجتماعی مختلف رضایت مراجعه کنندگان را از زبان خود آنها در بخش ویدئوها و یا پست های مربوطه بشنوید و یا به صورت حضوری به کلینیک مراجعه نمایید.

👄 3- آیا اصلاح طرح لبخند برای همه افراد مناسب است؟

خیر – مهم ترین دلایل نیاز به خدمات دندانپزشکی زیبایی رفع نواقص ظاهری، ناهنجاری های شدید دندانی و فکی می باشد. یک کاندید مناسب اصلاح طرح لبخند باید از سلامتی دهانی خیلی خوبی برخوردار باشد. بنابراین اصلاح طرح لبخند در افرادی که پوسیدگی های شدید و یا بیماری لثه دارند، مناسب نیست.

🦷 4- آیا خدمات دندانپزشکی به کودکان در کلیه کلینیک های مشهد ارائه می شود؟

خیر – تمام کلینیک های دندانپزشکی مشهد مجهز به امکانات مورد نیاز برای ارائه انواع خدمات به کودکان نمی باشند. در کلینیک بارانا مشهد شما می توانید از خدمات تضمینی و با کیفیت برای دلبندتان در محیطی با طراحی داخلی مناسب، زیر نظر بهترین دندانپزشک اطفال در مشهد بهره مند شوید.

⁉ 5- مراجعه به دندانپزشکی برای چه افرادی بیشتر توصیه می شود؟

افرادی که نسبت به رعایت بهداشت دهان و دندان خود بی توجهند، مبتلایان به بیماری های خاص، کسانی که جراحی هایی مانند ایمپلنت و یا ارتودنسی انجام داده اند، افراد با سیستم ایمنی ضعیف، مصرف کنندگان الکل و دخانیات، افرادی که رژیم غذایی مناسبی ندارند و به طور کلی افراد مسن باید بیشتر از همه برای مراقبت از دندان های خود و پیشگیری از انواع بیماری ها به دندانپزشک مراجعه کنند.

👩‍⚕️ 6- در یک چکاپ دندانپزشکی چه مواردی ارزیابی می شوند؟

معمولاً در یک چکاپ دندانپزشکی مواردی از قبیل سابقه پزشکی شما و آخرین چکاپ دندان ها، وضعیت لثه، رژیم غذایی، میزان اهمیت و رسیدگی به بهداشت دندان ها، کشیدن یا نکشیدن سیگار و… توسط دندانپزشک مورد بررسی قرار گرفته و متناسب با شرایط دندان ها برای درمان شما برنامه‌ریزی می شود.

💲 7- آیا کلینیک بارانا وام ایمپلنت دندان دارد؟

خیر اما با امکان پرداخت اقساطی، می‌توانید بدون دغدغه مالی در کلینیک بارانا ایمپلنت دندان انجام دهید.

دانلود فایل PDF مقاله خدمات دندانپزشکی در مشهد

ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که شما بتوانید از اطلاعات مفید این مقاله در حالت آفلاین هم استفاده کنید. برای دانلود فایل pdf روی لینک مربوطه کلیک نمایید:

دانلود فایل PDF مقاله خدمات دندانپزشکی مشهد اقساطی و تضمینی

4.7/5 - (63 امتیاز)

209 دیدگاه

  1. سلام
    قیمت کامپوزیت چقدره؟ میشه قسطی هم پرداخت کرد؟

    سمانه
  2. سلام لیفت لثه هم انجام میشه داخل کلینیک؟

    ss
    1. سلام وقت بخیر بله انجام میشه.
      برای دریافت نوبت و مشاوره رایگان با شماره های 09157609009-05137609009 تماس بگیرید

      فاطمه اثباتی
  3. سلام وقت بخیر
    چجوری میتونم وقت مشاوره بگیرم؟

    ترانه
    1. سلام
      برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های 09157609009-05137609009 تماس بگیرید.

      فاطمه اثباتی
  4. سلام
    من یکی از دندونام افتاده اونو ایمپلنت کنم بعد میتونم روش لمینت هم انجام بدم؟

    میلاد
    1. سلام وقت بخیر
      برای دندونی که ایمپلنت کردید میتونید از روکش های زیرکونیوم به رنگ لمینت هاتون استفاده کنید.

      فاطمه اثباتی
  5. سلام روز بخیر
    آیا کشیدن دندان شامل بیمه میشه؟

    saeed
    1. سلام وقت بخیر
      بعضی از بیمه ها مثل تامین اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح در مراکز تحت پوشش خود با تعرفه پایین یا حتی رایگان کشیدن دندان را انجام میدهند.

      فاطمه اثباتی
  6. وقت بخیر
    دندانپزشکی با بیهوشی برای کودکان هم انجام میشه داخل کلینیک؟

    آسیه
    1. سلام
      خیر در حال حاضر درمان های دندانپزشکی با بیهوشی برای کودکان در کلینیک بارانا انجام نمیشود.

      فاطمه اثباتی
  7. سلام. به غیر ایمپلنت دیگه از چه روش هایی برای کاشت دندون تو کلینیکتون استفاده می کنین؟ من دو تا دندونم رو از دست دادم اما با چیزایی که در مورد ایمپلنت شنیدم فک می کنم خیلی درد داره هزینشم که حتما بالاست!

    میلاد ضیایی
    1. Author

      درود بر شما
      بله درسته، قیمت ایمپلنت به دلیل ماندگاری بالا، ظاهر و عملکرد مشابه به دندان طبیعی
      نسبت به سایر روش های کاشت دندان بالا می باشد. شما باید حتما به صورت
      حضوری به کلینیک مراجعه کنید تا پس از معاینه و نظر متخصص؛ از یکی از انواع
      پروتزها برای شما استفاده شود. دقت کنید سایر روش ها به غیر از ایمپلنت دائمی نبوده
      و پس از مدتی شما باید به فکر جایگزین جدیدی برای دندان از دست رفته خود باشید.

      راحله عاطفی
  8. کامپوزیت موندگاری بیشتری داره یا لمینت؟

    سیمین
    1. Author

      سلام
      دوست عزیز این دو روش زیبایی اگر چه کاربرد یکسانی دارند
      اما نحوه انجام و مواد مورد استفاده در هر دو روش با هم کاملاً متفاوت است
      و بسته به شرایط و هزینه ای که برای انجام اینکار در نظر دارید و همچنین
      متخصصی که اینکار را برای شما انجام می دهد ماندگاری هر دو روش هم می تواند
      زیاد یا کم باشد. اما به طور کلی کامپوزیت بین 7 تا 10 سال و لمینت بین
      10 تا 15 سال ماندگاری دارد.

      راحله عاطفی
  9. سلام، چطوری میتونم به لیست قیمت همه خدماتتون دسترسی داشته باشم؟ من چند تا مشکل درمانی مثل عصب کشی دارم و بعدم میخوام کامپوزیت انجام بدم

    توبا
    1. Author

      سلام وقت شما بخیر
      برای اطلاع از هزینه دقیق خدمات میتوانید با مشاوران کلینیک دندانپزشکی بارانا
      با شماره های 09157609009 و یا 05137609009 تماس بگیرید و در صورت
      نیاز نوبت خود را رزرو کنید.
      چنانچه علاقه مند به دریافت جزئیات بیشتر درباره عصب کشی دندان
      می باشید، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.
      https://baranadental.com/endodontics-mashhad/

      راحله عاطفی
  10. سلام یه سوال داشتم ازتون
    دندونی که با ضربه لق میشه باید حتما بکشیم یعنی ریشش آسیب دیده؟

    امیری
    1. Author

      سلام وقت بخیر
      خیر، ابتدا باید عکس رادیوگرافی از دندان های خود تهیه کنید
      تا اطمینان بیابید به عصب دندان آسیبی وارد نشده است.
      زمانی که ریشه دندان سالم باشد، هر گونه نگرانی بی مورد است.
      در صورت آسیب دیدگی عصب با درمان ریشه میتوان لقی دندان
      را برطرف نمود و نیازی نیست که حتماً دندان کشیده شود.

      راحله عاطفی
  11. سلام، چه جالبن این کلینیک ها من خودم چند وقت پیش برای کار عصب کشی به یک مطب خصوصی مراجعه کردم و فقط یکسری کارهای درمانی دندون رو‌انجام میدادن و من یادمه میخواستم نمونه کار کامپوزیت هاشون رو ببینم گفتن آقای دکتر انجام نمیدن
    چه خوبه همه خدمات رو تو کلینیکتون ارائه می کنین آدم همه کاراشو میتونه سریعتر پیش ببره!

    صبا
    1. Author

      سلام تشکر، بله واقعاً همینطوره

      راحله عاطفی
  12. سلام
    من مطلبتون رو خوندم چیزی که فهمیدم این بود برای دندونای من کامپوزیت یا لمینت جواب میدن
    حالا میخواستم بدونم تو لمینت خیلی دندون تراش میخوره؟ آیا اصلا تراش دندون حقیقت داره به این روش و استحکام دندون پایین نمیاد اینطوری

    یعقوبی
    1. Author

      سلام وقت بخیر
      در کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد لمینت سرامیکی با حداقل تراش
      ممکن؛ یعنی حدود 0.3 میلی میتر با ظرافت برای شما انجام می شود.
      کامپوزیت و لمینت هر دو اگر توسط یک متخصص حرفه ای و با تجربه
      انجام شوند؛ نه تنها استحکام دندان‌های شما را کاهش نمی دهند
      که منجر به افزایش مقاومت مینای دندان‌ها در برابر ضربه و یا ساییدگی نیز می شود.

      راحله عاطفی
  13. سلام جرم گیری همون بروساژ هست یا با هم فرق دارن؟

    سوگند
    1. Author

      سلام دوست عزیز
      جرم گیری دندان زمانی که جرم و پلاک میکروبی زیادی روی سطح
      دندان به وجود آمده باشد و با مسواک زدن قابل رفع نباشد، مورد استفاده قرار می گیرد.
      اما بروساژ لکه های ناشی از مواد غذایی مختلف را که روی سطح دندان پدید آمده هدف
      قرار داده و درمان می کند.

      راحله عاطفی
  14. سلام
    من دو تا از دندونای آسیاب فک بالا رو با مواد سیاه پر کردم میتونم با مواد سفید تعویضش کنم؟

    ساهره رمضان پور
    1. Author

      سلام وقتتون بخیر
      بله – تعویض آمالگام با کامپوزیت قابل انجام است و معمولاً به دلیل
      مشکلاتی که ترمیم دندان با آمالگام های فلزی بعدها ایجاد می کند، جایگزینی
      آن با مواد سفید و همرنگ دندان ها خطری برای سلامت دهان و دندان ندارد
      و برعکس بسیار ایمن می باشد.

      راحله عاطفی
  15. سلام من سه ماهه باردارم، اما یکی از دندونام فک کنم به عصبم رسیده چون خیلی درد می کنه مشکلی نداره بخوام تو این دوران عصب کشی کنم؟

    بزرگمهر
    1. Author

      سلام وقتتون بخیر
      در بانوان باردار تهیه عکس رادیوگرافی توسط دستگاه ممکن است
      موجب بروز مشکلاتی گردد که در کلینیک بارانا بدون نیاز به گرفتن عکس
      از روش ها و تجهیزات به روز و بدون خطر مشکل شما پس از بررسی علائم
      تشخیص داده می شود. بنابراین منعی برای انجام عصب کشی دندان
      در صورتی که علائمی مانند درد گرفتن دندان هنگام جویدن، حساسیت به مواد غذایی
      سرد و گرم، تورم لثه ها، خارج شدن ترشحات چرکی از دندان و لثه، تغییر رنگ
      و سیاه شدن دندان وجود دارد، نیست.

      راحله عاطفی
  16. سلام من یک بچه دو ساله دارم که دندونای جلوییش دچار پوسیدگی شده و موقع خوردن چیزهای شیرین بی قراری می کنه
    میخواستم بدونم که میشه دندون شیری رو عصب کشی کرد!؟

    مژگان یوسفیان
    1. Author

      سلام دوست عزیز
      بله – دندان های شیری در صورت پوسیدگی شدید و آسیب دیدن ریشه
      همانند دندان های دائمی نیاز به عصب کشی و پر کردن دارند که نوع
      عصب کشی آنها متفاوت از دندان های دائمی هست.
      دقت کنید که حفظ دندان های شیری تا هنگام افتادن طبیعی آنها
      ضروری می باشد و توجه و رسیدگی به دندان‌های شیری، به سلامت و زیبایی
      دندان‌های دائمی کودکتان در آینده کمک می کند.

      راحله عاطفی
  17. سلام،هزینه عصبی کشی چقدر میاد؟

    مسعود
    1. سلام
      هزینه عصب کشی دندان مشهد در کلینیک بارانا از 880.000 تومان تا 1.160.000 تومان بسته به میزان پوسیدگی دندان متغیر هست.
      برای اطلاع از قیمت دقیق عصب کشی باید معاینه بشید.
      جهت دریافت نوبت معاینه با شماره های 05137609009 – 09157609009 تماس بگیرید.

      فاطمه اثباتی
  18. سلام هزینه ایمپلنت سوئیسی چقدر است و اقساتتون به چه صورته

    ناشناس
    1. سلام وقت بخیر
      قیمت ایمپلنت سوئیسی در حال حاضر (دی ماه 1401) 15 میلیون تومان می باشد.
      شرایط ایمپلنت اقساطی در مشهد برای مراجعه کنندگان کلینیک بارانا به این صورت است که معمولاً %60 از هزینه در ابتدای کار و %40 باقیمانده پس از گذشت 4 ماه، هنگام قالب گیری روکش ایمپلنت قابل پرداخت می باشد.
      برای اطلاع از قیمت به روز ایمپلنت دندان کلیک کنید:
      https://baranadental.com/mashhad-implants/#qymt_aymplnt_dndan_dr_mshhd_br_chh_asasy_tyyn_my_shwd

      فاطمه اثباتی
  19. سلام و وقت بخیر . شما بلیچینگ دندان هم انجام میدید؟ و اینکه قیمتش چنده؟ و چند جلسه لازمه بیام؟ باتشکر

    ناشناس
    1. سلام. بله خدمات بلیچینگ رو کلینیک بارانا انجام میده . انجام آفیس بلیچینگ 4 میلیون و هوم بلیچینگ 3 میلیون 400 تومان در نظر گرفته شده . دقت کنید که استفاده از مواد باکیفیت در نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذاره

      مریم داوودی
  20. سلام ببخشید قیمت ارتودنسی دندان های خرگوشی چه قیمت است و اینکه دندان ها کوچک تر بشن و مرتب کامل

    پیوندی
    1. سلام. برای اینکه دندان های شما مرتب و صاف بشه سه روش ارتودنسی، کامپوزیت و لمینت دندان رو میشه انجام داد. بعضی اوقات نواقص دندان جزئی هست و با کامپوزیت یا لمینت برطرف میشه و برخی مواقع لازمه تا ارتودنسی بشه. برای این مورد شما دوست عزیز حتما لازمه تا معاینه بشید تا قیمت و شیوه درمانی به صورت دقیق گفته بشه. برای مشاوره رایگان می تونید با کلینیک بارانا تماس بگیرید : 09157609909 یا 05137609909

      مریم داوودی
  21. من دوستم کلینیک بارانا اومده و کامپوزیت هم انجام داده و خودم هم اومدم فعلا مشاوره گرفتم ببینم لمینت انجام بدم یا کامپوزیت . محیطشو دوست داشتم و برخورد دندانپزشکا خیلی خوب بود . میخواستم فقط یک تشکر ویژه کنم ازتون

    Mina
    1. ممنون از حسن نظرتون . خوشحالیم که از خدمات ما راضی بودید. در خدمتتون هستیم

      مریم داوودی
  22. پسر م سرباز بیمه ارتش داره میخواد دندونا ی عقلشو بکشه گفت نیاز به جراحی داره می خواستم بدونم هزینه اش چقدر میشه

    ناشناس
    1. کلینیک بارانا با بیمه قرارداد نداره. میتونید به مراکزی مراجعه کنید که با بیمه موردنظرتون قرارداد داشته باشند. ابتدا باید معاینه انجام بشه تا مشخص بشه دندان عقل نهفته است یا آشکار. اگر بخواید در کلینیک بارانا انجام بدید و کشیدن دندان عقل بدون جراحی باشه 480 هزار تومان و اگر به جراحی نیاز داشته باشه با نسج نرم 580 و با نسخ سخت 1میلیون 100 خواهد بود

      مریم داوودی
  23. سلام این سفید کردن دندون که میگن تو خونه ست رو میشه توضیح بدین چطوریه و چه فرقی با سفیدکردن دندون توی کلینیک داره؟ خب اگر موثره چرا ما خودمون تو خونه انجام ندیم و بخایم هزینه و زمان بزاریم بیایم توی کلینیک

    ناشناس
    1. سلام برای سفید کردن دندان ها روش های مختلفی از جمله جرمگیری و بلیچینگ وجود دارد. روش های خانگی نیز برای این منظور معرفی شده اند که یکی از این روش ها تحت نظر دندانپزشک و با استفاده از مواد شیمیایی در منزل انجام می شود اما باید به این نکته توجه داشته باشید که روش های خانگی اثرگذاری کمی دارند و مدت زمان بیشتری را باید منتظر بمانید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. برای آشنایی با قیمت ها و جزئیات هر یک از روش های سفیدکردن دندان می توانید به مقاله https://baranadental.com/mashhad-dental-bleaching/ سری بزنید .

      فاطمه پایان
  24. سلام اینطور که متوجه شدم شما بیشتر خدمات زیبایی مربوط به دندون ها رو انجام میدید. اگر کسی مبتلا به بیماری دهان و دندان هم باشه بهش مشاوره میدین ؟ یا خدمات درمانی ش تو کلینیک شما ارائه میشه ؟ مثل بیماری های لثه یا سرطان دهان منظورمه

    مریم
    1. باسلام . خیر کلینیک دندانپزشکی بارانا علاوه بر خدمات زیبایی ، خدمات ترمیمی دندان و مشاوره در خصوص بیماری های دهان انجام می شود و در صورت وجود مشکلی خاص، بیمار به بیمارستان و پزشک متخصص ارجاع می شود. از جمله خدمات درمانی این مجموعه می توان به عصب کشی، پر کردن دندان، روکش، جراحی لثه ، کشیدن دندان و دندانپزشکی اطفال اشاره کرد.

      فاطمه پایان
  25. سلام خسته نباشید. طی پروسه درمان اقساط واریز میشه یا مراحل خاصی داره؟ مثلا چند ماه بعد هم میشه پرداخت کرد اقساط رو

    فاطمه
    1. سلام. بله. با توجه به مدت زمان درمان، پرداخت اقساطی میشه. البته شرایط برای ایمپلنت و لمینت متفاوت هس. برای اطلاعات بیشتر با این شماره‌ها 09157609009 – 05137609009 تماس بگیرید.

      خانم زمانی
  26. سلام. ببخشین من بچم دندون شیریش کاملا پوسیده به نظر شما عصب کشی میشه کرد یا بکشه بهتره؟

    مهسا
    1. سلام. اگر کامل عصب خراب شده باشه باید کشید، در غیر این صورت میشه عصب کشی کرد و از دندان مراقبت کرد.

      خانم زمانی
  27. سلام من دوتا دندون دارم که ب عصب رسیده یکیش ک کاملا ریخته چندتا پوسیدگی شرایط اقساطی دارین ومیشه تا چند ماه پرداخت کرد و قسط هزینه اولش چقدر میشه چون اگه بشه می‌خوام تو چندماه پرداخت کنم شرایطش برام مقدور نیست که بخوام تو چند جلسه هزینشو بدم ممنون

    ناشناس
    1. سلام و وقت بخیر. کلینیک بارانا برای بعضی از خدمات مثل لمینت، ایمپلنت و ارتودنسی شرایط اقساطی در نظر گرفته و برای روش درمانی مثل عصب کشی که معمولا در 1 یا 2 جلسه انجام میشه متاسفانه شرایط اقساطی نداره. ولی باتوجه به شرایطی که گفتید دندان شما به درمان ریشه نیاز داره، بنابراین بهتره تا حتما به دندان هاتون در اسرع وقت رسیدگی کنین تا بیشتر از این آسیب نبینن.

      مریم داوودی
  28. سلام خسته نباشید
    ببخشید برای ایمپلنت که اقساطی میشه پرداخت کرد این اقساط چند ماهه هس؟

    mina
    1. سلام وقت بخیر
      پرداخت چند مرحله‌ای هست و پس از انجام هر مرحله واریزی پرداخت میشه

      خانم زمانی
  29. سلام وقت بخیر. من بیشتردندونام خرابن میخوام ایمپلنت روانجام بدم ازپس هزینش برنمیام ایامیتونم درتی یک مدتی هزینشوپرداخت کنم یان بایددرطول درمان پرداخت بشه؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    ص. د
    1. سلام وقتتون بخیر
      هزینه ایمپلنت رو میتونید به صورت چکی پرداخت کنید.
      به اینصورت که 60 درصد هزینه رو در ابتدای کار پرداخت میکنید و الباقی بعد از 3 یا 4 ماه که برای انجام روکش مراجعه میکنید.

      فاطمه اثباتی
  30. سلام من دندان های فک بالا کلا خرابه بخوام همشو تعویض کنم کم ترین قیمتش از چقد شروع میشه و هر واحد تعویض بشه قیمتش چقده

    محمد
    1. سلام وقتتون بخیر
      میتونید از ایمپلنت دندون به عنوان جایگزین استفاده کنید. هزینه به روز هر واحد ایمپلنت در کلینیک بارانا رو هم میتونید در لینک زیر مشاهده کنید:
      قیمت ایمپلنت مشهد

      فاطمه اثباتی
  31. سلام بابت روکش پی آف ام انجام میدین ؟هزینه هر واحد چجوره؟و اینکه اقساط راه داره طی چند فقره چک بصورت ماهانه از کل مبالغ انجام بشه

    Omid
    1. سلام. کلینیک بارانا برای خدمات لمینت، کامپوزیت و ایمپلنت شرایط اقساطی داره ولی برای روکش دندان خدمات اقساطی نداریم. اطلاعات بیشتر رو می تونید در مقاله زیر بخونید: https://baranadental.com/mashhad-dental-crown/

      مریم داوودی
  32. سلام ببخشید کامپوزیت اقساطی هم دارین؟

    ساجده
  33. سلام ببخشید دندان عصب کشی شده حتما باید روکش بشه؟؟؟
    قیمت روکش چنده؟ اقساطی هم میشه؟؟؟🤔

    ساجده عظیمی
    1. سلام. زمانی که دندان عصب کشی میشه دندان تا حد زیادی تراشیده میشه، به همین خاطره که گفته میشه بهتره تا بعد از عصب کشی دندان روکش بشه تا هم زیبایی اولیه رو داشته باشه و هم استحکام کافی رو داشته باشه. برای اطلاعات از قیمت روکش دندان در کلینیک بارانا می تونید با شماره تماس های 09157609009 یا 05137609009 تماس بگیرید یا از طریق چت انلاین سایت از همکاران ما مشاوره دریافت کنید

      مریم داوودی
  34. ببخشید لمینت اقساطی اگه بخوایم انجام بدیم چطوری هستش؟

    monire
    1. 60% هزینه (قیمت ها بسته به نوع لمینت و تعداد دندان هایی که بخواید لمینت کنید، متفاوت خواهد بود) ابتدا گرفته می شه و مابقی اون در 2 چک 3 ماهه از شما گرفته می شه. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ها می تونید با همکاران ما در چت آنلاین سایت در تماس باشید

      مریم داوودی
  35. سلام شما بیمه هم قبول می کنین؟

    ناشناس
    1. سلام. خیر کلینیک بارانا با بیمه طرف قرارداد نیست

      مریم داوودی
  36. سلام میشه لطفا بگین ایمپلنت ایرانی هم تو کلینیک تون انجام میشه یا نه؟ اگر آره که قیمت ش رو هم بگید ممنونم

    راضیه مسعودی
    1. سلام خیر ایمپلنت ایرانی یا ارزان از کیفیت لازم برخوردار نبوده و کیفیت آن تضمین نمی شود از همین رو این خدمت در کلینیک بارانا ارائه نشده و از ایمپلنت های کره ای ، سوئیسی و آمریکایی که ضمانت مادام العمر دارند استفاده می شود.

      فاطمه پایان
  37. سلام من چند تا از دندون هام نیاز به ایمپلنت داره و البته کنارهم هستن میشه تو یک جلسه انجام بشه؟

    راضیه مسعودی
    1. باسلام برای پاسخ دقیق به این سوال می بایست وضعیت دندان های شما و موقعیت آن ها از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد. ممکن است دندانپزشک با تشخیص خود و درنظر گرفتن شرایط، روش اوردنچر را برای شما پیشنهاد دهد. این روش باعث کاهش هزینه های شما نیز خواهد شد.

      فاطمه پایان
  38. سلام ایمپلنت فوری هم تو کلینیک تون دارید؟ چطوریه شرایط ش

    ناشناس
    1. سلام خیر این خدمت در کلینیک بارانا ارائه نمی شود اما اگر دندان از دست رفته شما جلوی دهان باشد به تشخیص دندانپزشک روکش موقت روی دندان شما قرار می گیرد تا روکش اصلی آماده نصب شود.

      فاطمه پایان
  39. سلام خسته نباشید
    ببخشید من چند تا دندون اسیا خراب دارم و میخوام ارتودنسی کنم
    اول قیمت ارتودنسی چقدره و میشه از اول اقساطی پرداخت کرد
    دوم همون دندونای خراب رو میشه کشید برای ارتودنسی

    موسوی
    1. سلام. ممنون. اینکه شما دندان های اسیاب خراب دارید و بخواید برای ارتودنسی بکشیدشون، تا حد زیادی به شرایط دهان و دندان شما بستگی داره ، شاید مشکل دندانی شما ارتباطی به کشیدن دندان های اسیاب شما نداشته باشه بنابراین دندانپزشک تشخیص میده که دندان های اسیاب رو که نقش مهمی هم دارند، درمان کنه و تا حد امکان سعی میکنه اون ها رو نکشه. برای تعیین قیمت ارتودنسی دندان ابتدا باید معاینه بشید . ارتودنسی چون پروسه طولانی مدتی داره شرایط اقساطی در کلینیک بارانا به این صورت هست که در هر جلسه مبلغ مورد نظر رو پرداخت می کنید .

      مریم داوودی
  40. درود
    کلینیک شما اکثر تبلیغاتش زیبایی هس و خدمات زیبایی رو ارائه میدین
    میخواستم بدونم خدمات درمانی هم شامل خدماتتون میشه یا نه؟
    اگر میشه بیمه هم قبول میکنین؟

    ناشناس
    1. سلام.
      خیر کلینیک بارانا در کنار خدمات زیبایی، خدمات درمانی مثل ترمیم و عصب کشی، جراحی لثه و کشیدن دندان و .. را ارائه میدهد.
      حتی در رابطه با مشکلات دهان و دندان مشاوره انجام میشه و راهنمایی های لازم صورت میگیرد

      خانم زمانی
  41. درود
    ببخشید شرایط اقساطی پنج ماهه برای تمام خدماتتون هس یا ن؟

    مجتبی احمدی
    1. سلام وقت بخیر.
      خیر فقط خدمات کامپوزیت، لمینت و ایمپلنت شامل میشه.

      خانم زمانی
  42. وقت بخیر
    از نظر اقتصادی، کامپوزیت بهتره یا لمینت؟
    میشه راهنمایی کنین

    سیمین
    1. سلام
      به طور کلی قیمت کامپوزیت کمتر هست اما ماندگاری لمینت بیشتره.
      بر این اساس با توجه به بودجه و نیازتون انتخاب کنین.

      خانم زمانی
  43. سلام. یه سوال داشتم قند خون تا چقدر باشه تاثیر داره روی ایمپلنت و نمیتونم انجام بدم؟

    رضا هادی
    1. درود
      قند خون ناشتا تا 280 میلی گرم ایرادی نداره و میتونید ایمپلنت انجام بدین.

      خانم زمانی
  44. سلام در سال جدید قیمت ها تغییر کرده؟ شرایط جدیدی ندارین برای عصب کشی؟

    ابولفضل
  45. سلام من یک هفته‌ای میشه که عصب‌کشی کردم ولی هنوز درد دارم، طبیعیه؟

    پارسا فرهادی
    1. سلام درد تا یک هفته الی 10 روز بعد از عصب‌کشی طبیعیه. اگر بعد از 10 روز همچنان درد داشتید می‌تونید برای معاینه به کلینیک مراجعه کنید.

      خانم خیراللهی
  46. من رفتم برای عصب‌ کشی و دندونم اصلا بی‌ حس‌ نشد. می‌ خواستم بدونم علتش چیه؟

    سینا
    1. علت این اتفاق می‌تونه عفونت ریشه دندونتون باشه

      خانم خیراللهی
  47. سلام وقت بخیر
    ببخشید این درسته که جرمگیری برای دندون ضرر داره؟

    شهناز محمدی
    1. سلام ممنونم
      خیر، اگر در کلینیک معتبری انجام بدید هیچ آسیبی به دندون‌هاتون وارد نمیشه

      خانم خیراللهی
  48. سلام من چند تا از دندونام افتاده و فقط ریشه اونا مونده میخام ایمپلنت کنم ایا اقساطی با چک هم میشه یا نه.لطفا راهنمایی کنید

    حسین باقری
    1. سلام وقتتون بخیر
      بله ایمپلنت اقساطی با چک در کلینیک بارانا انجام میشه. میتونید هزینه رو در 5 قسط پرداخت کنید
      برتای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو نوبت معاینه رایگان با شماره های 09157609009 و یا 05137609009 تماس بگیرید.

      فاطمه اثباتی
  49. من 4 تا از دندونام به عصب کشی و 3 تا نیاز به ترمیم دارن. امکانش هست هزینشو قسطی پرداخت کنم؟

    امیرعباس
    1. سلام
      در حال حاضر شرایط پرداخت اقساطی در کلینیک بارانا، تنها برای خدمات ایمپلنت، لمینت و کامپوزیت امکان پذیر هست.

      فاطمه اثباتی
  50. سلام کشیدن دندون عقل هم انجام میدین؟

    zeinab
    1. سلام
      بله در کلینیک بارانا کشیدن دندان عقل هم زیر نظر بهترین دندانپزشک های مشهد انجام میشه

      فاطمه اثباتی
  51. سلام من بچه‌م تازه یک سالش شده می‌خواستم بپرسم کی بهترین زمان برای معاینه س؟

    ستاره سوزن چی
    1. سلام، بهترین زمان برای معاینه دندونپزشکی 1 سالگی و 6 سالگیه

      خانم خیراللهی
  52. بعد از دهانشویه باید دهنمون رو بشوریم یا نه؟

    ثریا قاسم‌ آبادی
    1. اگر دهانشویه حاوی فلوراید باشه باید تا 2 ساعت روی دندون‌ها باقی بمونه اما اگر در ترکیباتش از الکل و یا پراکسید هیدروژن داشت باید بعد از استفاده، دهان شسته بشه

      خانم خیراللهی
  53. چند روزه که لثم باد کرده میخواستم بدونم دلیلش چیه؟

    سامان
    1. جمع شدن جرم و تشکیل پلاک زیر لثه، ابتلا به بیماری لثه، ورم و التهاب و ضربه یا حساسیت‌ زیاد از علل باد کردن لثه هستند. بهتره هرچه زودتر برای معاینه و درمان به دندانپزشکی مراجعه کنید.

      خانم خیراللهی
  54. شما با چه بیمه‌ هایی قرارداد دارین؟

    قاسمی
    1. در حال حاضر کلینیک بارانا با هیچ بیمه‌ای قرارداد نداره

      خانم خیراللهی
  55. اگه دندون عقل نهفته نباشه بازم لازمه کشیده بشه؟

    طهماسبی
    1. اگر دندون عقلتون کاملا سالم و بیرون اومده باشه، همچنین به خوبی بتونید تمیزش کنین و به دندون‌های دیگه فشاری وارد نکنه نیازی نیست بکشین.

      خانم خیراللهی
  56. باید نخ دندون رو قبل از مسواک زدن استفاده کنیم یا بعدش؟

    سحر
    1. مهمترین نکته استفاده از هر دو است اما توصیه می‌شود نخ دندان را قبل از مسواک زدن استفاده کنیم

      خانم خیراللهی
  57. چند سالگی بهترین زمان برای کشیدن دندون عقله؟

    رها
    1. بهتره کشیدن دندان عقل به بعد از بیست سالگی موکول نشه

      خانم خیراللهی
  58. من همیشه مرتب مسواک میزنم اما جدیدا حس میکنم دهنم بوی بدی میده علتش چیه؟

    رامین شریفی
    1. بوی نامطبوع دهان دلایل مختلفی مثل یماری های گوارشی، ریوی و یا بیماری‌های عفونتی داره. بهتره برای حل این معضل حتما با دندانپزشکتون مشورت کنید.

      خانم خیراللهی
  59. من چند وقته که روی بعضی از دندونام لکه های تیره ای به وجود اومده اما اصلا درد ندارم. ممنون میشم راهنماییم کنین

    محمد عرفانیان
    1. علت این تغییر رنگ پوسیدگی دندون‌هاست که تازه شروع شده و به همین خاطر درد ندارید. برای دریافت نوبت ترمیم از کلینیک بارانا با شماره‌های 05137609009 – 09157609009 تماس بگیرید.

      خانم خیراللهی
  60. برای پیشگیری از پوسیدگی دندونها لازمه سه بار در روز مسواک بزنیم؟

    سراوانی
    1. دو بار مسواک زدن در روز هم کافیه اما بیشتر از تعداد دفعات، نحوه صحیح مسواک زدن اهمیت داره

      خانم خیراللهی
  61. برای خدمات اقساطی‌تون سفته هم قبول میکنین؟

    Hamid
    1. متاسفانه خیر
      این خدمات به صورت اقساطی تنها با ارائه ضمانت معتبر و چک قابل ارائه هستند.

      خانم خیراللهی
  62. ببخشید این شرایط اقساطی که گذاشتین، هزینه مجموع رو بیشتر میکنه یا قیمت آخرش همونجوری نقدی در میاد؟

    زری
    1. بله، شرایط دندانپزشکی اقساطی کلینیک بارانا بدون سود هست و شما بعد 5 ماه هزینه ای اضافه تر از مبلغ مشخص شده برای درمان ارائه نمیدید.

      مریم داوودی
  63. من در ماه پنجم بارداری هستم و حس می‌کنم بعضی از دندونام لق شدن طبیعیه؟

    صاحبی
    1. ترشح بالای هورمون‌های پروژسترون و استروژن به طور موقت باعث لق شدن بافت‌ها و استخوان‌های نگهدارنده دندان می‌شوند و این امر در دوران بارداری طبیعی‌ست پس نگران نباشید. در صورت نیاز برای معاینه می‌تونید با کلینیک تماس بگیرید.

      خانم خیراللهی
  64. من امروز صبح یکی از دندونامو کشیدم بعد میخواستم بدونم تا چند ساعت نباید مسواک‌ بزنم؟

    Parvin
    1. حداقل تا 24 ساعت بعد از کشیدن دندون، بهتره ناحیه مورد نظر رو مسواک نزنید.

      خانم خیراللهی
  65. سلام وقتتون بخیر
    هزینه‌حراحی دندون عقل رو می‌فرمایید؟

    شاهین نوروزی
    1. سلام ممنونم
      برای اطلاع از آخرین قیمت‌ جراحی دندون عقل می‌تونید از طریق چت آنلاین یا تماس با شماره‌های 09157609009 یا 05137609009 با همکاران ما در ارتباط باشید.

      خانم خیراللهی
  66. جرمگیری با بروساژ چه فرقی داره؟ و اینکه شما هر دو رو انجام میدین؟

    ژاله کاظمی
    1. جرمگیری باعث از بین رفتن پلاک‌های میکروبی و جرم روی دندون میشه، اما بروساژ روشیه که در اون لک‌های موجود روی دندون که در اثر مصرف برخی مواد غذایی ایجاد میشن رو برطرف می‌کنه.
      بله هر دو خدمت در کلینیک بارانا قابل انجامه.
      برای دریافت نوبت با شماره‌های 05137609009 – 09157609009 تماس بگیرید.

      خانم خیراللهی
  67. سلام وقت بخیر
    ببخشید شما تو کلینیکتون برای عصب کشی هم پرداخت قسطی قبول می کنین؟

    خوزستانی
    1. سلام ممنونم
      خیر عصب‌کشی در دسته خدمات درمانی قرار می‌گیره به همین علت شامل پرداخت اقساطی نمیشه. اما اگر دوره درمانی‌تون دو جلسه یا بیشتر بود، می‌تونین هزینه رو در هر جلسه پرداخت کنید.

      خانم خیراللهی
  68. سلام، کاش خدمات اقساطیتون رو بیشتر کنین. ممنون

    الهام
    1. درود.
      مورد بررسی قرار میگیره حتما.
      اما برای مثال هزینه عصب کشی به صورت جلسه‌ای گرفته میشه و لازم نیست هزینه تمام جلسات را باهم پرداخت کنین.

      خانم زمانی
  69. در صورتی که دندون از روی لثه بیرون اومده باشه باید چیکار کرد

    ناشناس
    1. سلام. بستگی به ناحیه‌ای که دندون بیرون اومده داره. معمولا دندون کشیده میشه و در برخی شرایط، با ارتودنسی قابل حل هست.
      میتونید برای معاینه تشریف بیارید کلینیک تا نحوه درمان شما تشخیص داده بشه.

      خانم زمانی
  70. سلام برای پرداخت ایمپلنت، به جای چک میتونم سفته هم بدم؟

    مبینا
    1. سلام. خیر. فقط با چک ممکن هست.

      خانم زمانی
  71. سلام وقتتون بخیر اگه تمام دندان ها هم فک بالا هم فک پایین کشیده بشه و پروتز ثابت گذاشته بشه هزینه کامل چقدر میشه

    نیازی
    1. سلام. ممنون. هزینه هر فک برای پروتز دندان در کلینیک دندانپزشکی بارانا (در حال حاضر، شهریور ماه 1402) 5.200.000 تومان هست. یعنی دو فک جمعا 10 میلیون و 400 هزار تومان می شود

      مریم داوودی
  72. سلام خسته نباشید…
    دندونای کج رو هم میشه کامپوزیت یا لمینت کنیم؟
    و اینکه هزینه کامپوزیت چقدر

    ….
    1. سلام. ممنون. بله امکان انجام کامپوزیت و لمینت روی دندان های کج هم هست. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می تونید از صفحه انلاین چت سایت از همکارانمون هزینه ها رو بپرسید یا مقاله کامپوزیت دندان مشهد را بخوانید.

      مریم داوودی
  73. ببخشید ارتودنسی هم تو کلینیک شما اقساطی هست ؟؟

    ظفری
    1. از اونجایی که فرایند درمان ارتودنسی دندان معمولا طولانی هست، شما می تونید هر جلسه هزینه همون جلسه رو پرداخت کنید . به این معنی که هزینه درمان ارتودنسی در کلینیک بارانا به صورت کم کم گرفته میشه .

      مریم داوودی
  74. سلام و روز بخیر . هزینه پست و روکش با هم چقدره؟ممنون از پاسخگویی شما

    نصرتی
    1. سلام. ممنون. برای اطلاع دقیق از هزینه پست و روکش می تونید با همکاران ما در چت انلاین صفحه ارتباط برقرار کنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید: 09157609009 یا 05137609009

      مریم داوودی
  75. سلام. کلینیک شما شبانه روزی هست؟

    حسام الدین
    1. سلام. خیر ساعات پاسخگویی حضور در کلینیک دندانپزشکی بارانا : 9 الی 13 و 16 الی 21 شماره های تماس: 09157609009 یا 05137609009

      مریم داوودی
  76. ببخشید دندون مصنوعی ژله ای چنده ؟ و آیا شما دارین؟ برای پدرم میخواستم. با تشکر

    حجت
    1. بله دندانپزشکی بارانا با ارائه انواع خدمات پروتز دندان از جمله دندان مصنوعی ژله ای در خدمت شماست. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با همکارانمون در کلینیک تماس بگیرید : 09157609009 یا 05137609009 یا از طریق چت انلاین صفحه با همکارانمون در تماس باشید

      مریم داوودی
  77. سلام و وقت بخیر میخواستم ببینم ادرستون کجاست؟ و اقساط بلند مدت هم دارین؟؟

    زهرا
    1. سلام . ممنون. مشهد- بین سجاد 2 و 4 – کلینیک دندانپزشکی بارانا – اقساط بارانا به صورت 5 ماهه برای برخی از خدمات ارائه میشه

      مریم داوودی
  78. سلام میخاستم بدونم درمان هایی مثل عصب کشی و پر کردن دندون رو هم اقساطی انجام میدین ؟

    ناشناس
    1. سلام معمولا برای عصب کشی و پرکردن و روکش دندان بعد از عصب کشی به چند جلسه مراجعه به دندانپزشک هست که شما میتونید هزینه این خدمات رو طی جلسات مختلف پرداخت کنید، اما شرایط اقساط 5 ماهه شامل لمینت، کامپوزیت و ایمپلنت میشه

      فاطمه پایان
  79. سلام سفته هم قبول می کنین ؟ و اینکه قیمت نقدی تون با اقساطی تون متفاوته یا یکی هست؟

    زهره
    1. سلام متاسفانه خیر ، ارائه خدمات اقساطی از طریق دریافت چک صیادی انجام میشه ، اگر امکان پرداخت هزینه خدمات به صورت نقدی برای کامپوزیت، لمینت و ایمپلنت داشته باشید شامل تخفیف خواهید شد که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می بایست با شماره های 05136166 و 09157609009 تماس بگیرید.

      فاطمه پایان
  80. سلام. خسته نباشید. شما تو کلینیک جراح فک و صورت هم دارید؟

    ندا
    1. سلام. ممنون. بله برای اطلاع از ساعات حضور متخصص جراح فک و صورت در کلینیک بارانا می تونید با شماره های زیر تماس بگیرید : 09157609009 یا 05137609009

      مریم داوودی
  81. من هم کامپوزیت میخوام وهم میخوام دندون مصنوعی جایی که خالی هست بزارم آیا اقصادی میشه در چند قسط

    سیمین
    1. سلام بله امکان پذیر هست.با مشاوران کلینیک بارانا تماس بگیرید راهنمایی تون کنن به صورت کامل

      فاطمه پایان
    2. بله. امکان انجام کامپوزیت و پروتز دندانی ( دندان مصنوعی) با هم وجود داره . فقط رنگ دندان مصنوعی رو نمیشه خیلی با رنگ کامپوزیت یک رنگ کرد و ممکنه این تفاوت رنگ حس ناخوشایند بهتون بده. پیشنهاد ما به شما اینه که برای دندان های از دست رفته بهتره به جای دندان مصنوعی از ایمپلنت دندان استفاده کنید؛ چراکه امکان همرنگ بودن کامپوزیت و ایمپلنت وجود داره. کلینیک بارانا به صورت اقساط 5 ماهه کامپوزیت یا ایمپلنت رو انجام میده

      مریم داوودی
  82. ببخشید یک سوالی داشتم . من میخوام دندونام ردیف شه. کامپوزیت بهتره یا لمینت؟

    nahal
    1. جواب این سوال بستگی به حالت دندان های خودتون داره و اینکه میخواید چقدر هزینه کنید. اگر میخواید دندان شما تراش نخوره کامپوزیت گزینه راحت تر، مقرون به صرفه تری هست. اگر تراش دندان براتون اهمیتی نداره و بیشتر زیبایی و جذابیت مدنظرتونه لمینت گزینه بهتری به نظر میرسه ولی قیمتش بیشتر از کامپوزیت هست . اینکه بگیم کدوم بهتره کاملا بستگی به اولویت های خودتون داره

      مریم داوودی
  83. سلام میخواستم ببینم عصب کشی وپر کردن دندان هم کسر از حقوق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی انجام داد

    مریم
    1. سلام. با مراجعه به دندانپزشکی های تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی میتونید اطلاعات دقیق تری رو دریافت کنید. کلینیک دندانپزشکی بارانا بیمه تامین اجتماعی رو برای هیچ اقدام درمانی تحت پوشش نداره

      مریم داوودی
  84. ایمپلنت دندون قسطیش چجوری در میاد؟ شما بیمه مسلح هم قبول میکنین؟

    ندا
    1. برای اطلاعات دقیق از قیمت ایمپلنت دندان مشهد در کلینیک بارانا می تونید با همکاران ما از طریق چت انلاین صفحه در تماس باشید. یا با شماره های کلینیک تماس بگیرید: 09157609009 یا 05137609009 شرایط اقساطی بارانا در 5 قسط ماهانه در یافت میشه. خیر متاسفانه کلینیک بارانا بیمه قبول نمیکنه

      مریم داوودی
  85. ببخشید اقساط تون چجوریه؟ برا عصب کشی هم قسطی انجام میدین؟ چون من تعداد دندونایی که باید عصب کشی انجام بدم زیادن

    نوری
    1. اقساط 5 ماهه برای خدمات کامپوزیت، لمینت، ایمپلنت و ارتودنسی در کلینیک بارانا امکان پذیره. خدمات قسطی برای عصب کشی در کلینیک بارانا وجود نداره

      مریم داوودی
  86. سلام . میشه شش تا دندون رو با هم پر کرد؟ شما این کار رو انجام میدین؟ من شش تا دندونم خرابه میخوام هفته دیگه برم مسافرت و تایم ندارم میخوام همه رو با هم انجام بدم

    جعفری
    1. سلام. امکان انجام ترمیم شش تا دندان با هم هست، اما این مسئله به ضرر شماست چون برای ترمیم 6 تا دندان بی حسی زیادی تزریق میشه و بیشتر خودتون اذیت میشید و دندانپزشک هم ممکنه در این وسط اذیت بشه. درهر صورت امکان انجامش هست ولی بهتره که این کار رو نکنید و نهایتا هر دفعه دو تا دندان پر کنید

      مریم داوودی
  87. شما دندانپزشکی از دم قسط هستین؟

    سهراب
    1. سلام وقت بخیر
      لطفاً برای دریافت جزئیات کامل در زمینه شرایط اقساطی مجموعه با شماره 05137609009 تماس بگیرید.

      خانم خیراللهی
  88. جراحی لیفت لثه رو هم قسطی انجام میدین؟

    شمسایی
    1. خیر
      متاسفانه این خدمت در کلینیک بارانا از امکان پرداخت اقساطی برخوردار نیست.

      خانم خیراللهی
  89. من خیلی دوست دارم بلیچینگ کنم اما فعلاً شراط پرداخت همه هزینه‌ رو ندارم. میتونم اقساطی پرداخت کنم؟

    سهیل صالح‌آبادی
    1. متاسفانه در حال حاضر امکان پرداخت اقساطی برای بلیچینگ رو نداریم.

      خانم خیراللهی
  90. سلام ببخشید دوازده واحد پست وروکش فول سرامیک برای بالا که شرایط عالی برای بریج دارن انجام بدم چن سال معتبره؟؟قیمت هرواحد پست وروکش فول سرامیک بگین لطفاً

    محمد بادانگیز
    1. سلام. بریج دندان 5 تا 10 سال میتونه برای شما ماندگاری داشته باشه. قیمت بریج دندان مشهد در کلینیک دندانپزشکی بارانا رو میتونید از طریق چت انلاین صفحه از همکارانمون بپرسید یا با شماره های دندانپزشکی بارانا تماس بگیرید: 09157609009 یا 05137609009 همچنین خواندن مقاله بریج دندان در مشهد می تونه به شما کمک کنه.

      مریم داوودی
  91. سلام وقت شما بخیر
    بیمه ی تکمیلی ویا بیمه ی تامین اجتماعی هم قبول میکنید یانه!!

    آرزو
    1. سلام. ممنون. خیر کلینیک بارانا بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی رو قبول نمیکنه

      مریم داوودی
  92. سلام.. خداقوت.. ببخشید برای ارتودنسی چقدر هرینه میشه و وامی که فرمودید چقدر است ؟

    جلیل
    1. سلام. ممنون. هزینه ارتودنسی دندان مشهد در کلینیک بارانا بنا به موقعیت و میزان بهم ریختگی دندان ها متفاوته. مجموعه بارانا شرایط اقساطی برای انجام ارتودنسی در نظر گرفته که به صورت اقساط پنج ماهه شما می تونید پرداخت کنید، اما وامی در این خصوص اختصاص نداده. برای اطلاعات بیشتر می تونید با همکارانمون در کلینیک تماس بگیرید: 09157609009 یا 05137609009 همچنین چت آنلاین صفحه به شما قیمت دقیق ارتودنسی مشهد در کلینیک بارانا رو میگن.

      مریم داوودی
  93. سلام من دندون هام همه خرابه تنها ریشه مونده فک پایین قسمت عقب کمی ساییده شده ایا میشه دندون مصنوعی بزام چقدر چند ماه طول میکشه تا دندون کامل بزارم

    حدادی
    1. سلام. اگر دندان هاب شما ریشه سالمی داشته باشند امکان گذاشتن روکش دندان هست که نیازی نباشه کل دندان رو بکشید و نیازی به دندان مصنوعی هم نیست چون به هر حال ریشه هنوز سالم هست. برای اطلاع از قیمت روکش مشهد در کلینیک دندانپزشکی بارانا می تونید با مشاوران زیر تماس بگیرید: 09157609009 یا 05137609009

      مریم داوودی
  94. اگر فردا بیام برای دندون متحرک تا اخر اسفند کامل میشه بیمه فرهنگیان قبول میکنید چک من صیادی نیست قبول میکنید

    حدادی
    1. بله تا اسفند ماه انجام میشه. فقط اینکه کلینیک دندانپزشکی بارانا بیمه قبول نداره

      مریم داوودی
  95. سلام میخاستم بدونم هزینه عصب کشی مجدد و ترمیم دندان چقدر هست؟
    برای اینها هم نیاز ب مشاوره هست؟

    یعقوبی
    1. سلام با توجه به اینکه مجدد می خواید عصب کشی کنید یک جلسه معاینه و چکاپ دندانپزشکی میتونه به تشخیص بهتر کمک کنه. هزینه معاینه اولیه در کلینیک بارانا رایگان هست. پس نگران این بخشش نباشید. در خصوص قیمت عصب کشی مشهد در کلینیک بارانا می تونید از طریق چت انلاین صفحه از همکارانمون بپرسید یا با شماره های زیر تماس بگیرید: 09157609009 یا 05136166

      مریم داوودی
  96. من به چندین دندان پزشکی مراجع کردم اما طبق شرایط ذکر شده از عهده هزینه هاش بر نیومدم لاکن ادامه ندادم اما چیزی پزشکها گفتن بعضا روکشش یا ترمیم نیاز داره حدودا هشتا هست می خواستم بدونم شرایط اقصاطیش چطوریه و هزینه حدودیش چقدر میشه

    مصطفی
    1. منظورتون از روکش دندان درمانی هست یا زیبایی ؟ در خصوص روکش های درمانی کلینیک دندانپزشکی بارانا شرایط اقساطی نداره، اما برای روکش های زیبایی مانند لمینت و کامپوزیت میتوانید با اقساط 5 ماهه از شرایط اقساطی مجموعه بهره مند شوید.

      مریم داوودی
  97. سلام وقت بخیر
    من بعد از زایمان سومم بسیاری از دندونام پوسیده شده و داخلش سیاه شده و میریزه میشه یه راهنماییم کنید و بگید که باید چیکار کنم؟

    آرزو
    1. سلام. ممنون. احتمالا به دلیل اینکه مدت طولانی به دندانپزشکی مراجعه نکردید، پوسیدگی دندان ها زیاد شده. در این حالت ممکنه پوسیدگی به عصب دندان برسه. حتما به دندانپزشکی مراجعه کتید.

      مریم داوودی
  98. شرایط اقساطتون چجوریه؟

    سپیده
    1. برای خدمات ایمپلنت، کامپوریت، لمینت و ارتودنسی به صورت اقساط 5 ماهه در خدمت عزیزان مراجعه کننده به کلینیک بارانا هستیم

      مریم داوودی
  99. سلام. برای روکش دندان هم اقساطی انجام میدید؟

    نیروانا
    1. سلام. خیر . روکش دندان 1 جلسه انجام میشه و هزینه اش معمولا پایینه برای همین اقساطی برای این روکش دندان مشهد در کلینیک بارانا در نظر گرفته نشده

      مریم داوودی
  100. قیمت دو تا ایمپلنت خوب چند میشه ؟

    نیما
    1. برای اطلاع دقیق از قیمت ایمپلنت مشهد در کلینیک بارانا و اشنایی با انواع برندها می تونید با همکارانمون در کلینیک تماس بگیرید: 09157609009 یا 05137609009 . همچنین می تونید با همکارمون از طریق چت انلاین صفحه در تماس باشید.

      مریم داوودی
  101. چقدر دلم میخواد لمینت کنم 😭

    سعیدی
    1. شما می تونید با بهره مندی از شرایط اقساط 5 ماهه لمینت دندان مشهد رو در کلینیک دندانپزشکی بارانا انجام بدید. اطلاعات ببشتر رو از همکارانمون درمجموعه بارانا جویا شوید: 09157609009 یا 05137609009

      مریم داوودی
  102. شما عصب کشی رو هم اگه چند جلسه طول بکشه اقساطی انجام میدین؟

    نوری
    1. خیر. انجام عصب کشی اقسازی در برنامه های کلینیک دندانپزشکی بارانا وجود نداره

      مریم داوودی
  103. شما بیمه ارتش هم قبول می کنین؟

    نسیم
    1. خیر. کلینیک دندانپزشکی بارانا بیمه ارتش قبول نمیکنه

      مریم داوودی
  104. قیمت روکش دندون برای 3 تا دندون چند در میاد؟

    هدایتی
    1. ممکنه قبل از انجام روکش اقدامات دیگه هم لازم باشه انجام بدید. برای اطلاع از قیمت روکش دندان مشهد در کلینیک بارانا می تونید از همکارانمون در کلینیک بپرسید: 09157609009 یا 0513769009 یا با چت انلاین صفحه از همکانمون بپرسید

      مریم داوودی

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد