دندانپزشکی در مشهد؛ معرفی بهترین متخصص + خدمات

بازدیدها : 44 بازدید

اگر در انتخاب بهترین متخصص یا کلینیک دندانپزشکی مشهد تردید دارید، پیشنهاد ما به شما “کلینیک بارانا” است. این مجموعه با ارائه خدمات کامل، قیمت متناسب با کیفیت، فراهم کردن شرایط اقساطی، امکان دریافت نوبت آنلاین و مواردی از این قبیل، به بهترین دندانپزشکی در مشهد تبدیل شده است. در ادامه برای اطلاع از خدمات دندان پزشکی و قیمت آن‌ها با ما همراه باشید.

دندانپزشکی بارانا در مشهد
انواع خدمات درمانی و زیبایی در کلینیک بارانا مشهد

دندانپزشکی بارانا چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

کلینیک بارانا به عنوان بهترین دندانپزشکی مشهد خدمات متنوعی به مراجعین خود ارائه می‌دهد. در ادامه به طور مختصر هر یک از این خدمات را توضیح داده ایم:

1- خدمات زیبایی دندانپزشکی

لمینت: لمینت، روکشی نازک و هم‌رنگ دندان است که به منظور رفع مشکلاتی مثل بهم ریختگی، زردی و فاصله روی دندان نصب می‌شود تا لبخندی زیبا و بدون ‌نقص داشته باشید.

کامپوزیت: مواد کامپوزیت به صورت خمیری و از جنس رزین هستند که مانند لمینت برای سفید کردن دندان، رفع نواقص جزئی دندان و افزایش زیبایی لبخند استفاده می‌شوند.

بلیچینگ: بلیچینگ راهکاری مقرون به صرفه برای سفید کردن دندان ها است. این روش برای افرادی که دندان های مرتب و یکدست دارند و تنها از زردی دندان های خود رنج میبرند مناسب است.

نتیجه بلیچینگ در مشهد
قبل و بعد بلیچینگ
نتیجه ونیر کامپوزیت دندان
قبل و بعد کامپوزیت
بعد و قبل لمینت دندان
قبل و بعد لمینت

2- خدمات درمانی دندانپزشکی

عصب کشی و درمان ریشه: عصب کشی یا درمان ریشه، روشی برای برداشتن عصب و ریشه عفونی دندان است تا از پوسیدگی بیشتر و درد جلوگیری شود.

ترمیم و پر کردن دندان: پر کردن دندان، به منظور ترمیم بخش آسیب‌دیده یا پوسیده دندان با استفاده از مواد مخصوص دندانپزشکی است تا از پوسیدگی بیشتر و مشکلات بعدی جلوگیری شود.

کشیدن دندان: کشیدن دندان روشی برای خارج کردن دندان از دهان است که به دلایل مختلفی مانند پوسیدگی شدید، عفونت، آسیب‌دیدگی یا شلوغی دندان‌ها انجام می‌شود.

ایمپلنت: در کاشت دندان به روش ایمپلنت یک پیچ از جنس تیتانیوم در استخوان فک قرار می‌گیرد و جایگزینی دائمی برای دندان از دست رفته محسوب می‌شود.

روکش: روکش دندان معمولا از جنس سرامیک است و روی دندان آسیب‌دیده یا ضعیف قرار می‌گیرد تا استحکام و زیبایی آن را حفظ کند.

جرم گیری: برای پیشگیری از بیماری‌های لثه و پوسیدگی دندان، از جرم‌گیری دندان استفاده می‌شود که روشی مناسب برای پاک کردن پلاک و جرم سخت شده از روی دندان‌ها و زیر خط لثه است.

ارتودنسی: ارتودنسی که بین افراد به سیم کشی دندان هم معروف است؛ روشی است که به اصلاح ناهنجاری‌های دندانی و فکی می‌پردازد و با اعمال نیرو به دندان‌ها و فک، آنها را در موقعیت صحیح قرار می‌دهد.

جراحی لثه: جراحی لثه، یکی از اقدامات تخصصی در حیطه دندانپزشکی است که به دو منظور انجام می‌شود: 1- درمان عفونت لثه 2- زیبایی لثه با لیفت.

پروتز: برای پر کردن جای خالی دندان های از دست رفته و اصلاح طرح لبخند از پروتز استفاده می‌شود. پروتزهای دندان در دو نوع ثابت (ایمپلنت، بریج و غیره) و متحرک (پروتز دندان تکه ای، دست کامل دندان مصنوعی و غیره ) موجود هستند.

3- خدمات دندانپزشکی کودکان در مشهد

کلینیک بارانا با بهره‌مندی از متخصصین مجرب و تجهیزات مدرن، طیف کاملی از خدمات دندانپزشکی را به کودکان در فضایی آرام و شاد ارائه می‌دهد و به حفظ سلامت و زیبایی دندان‌های آن‌ها کمک می‌کند.

واحد ویژه اطفال کلینیک دندانپزشکی بارانا
کلینیک تخصصی دندانپزشکی اطفال مشهد

قیمت خدمات دندانپزشکی مشهد در کلینیک بارانا

سلامت و زیبایی دهان و دندان، در گرو مراقبت‌های دوره‌ای و درمان‌های تخصصی است.اما معمولا هزینه‌های دندانپزشکی، مانعی برای دریافت این خدمات ضروری هستند. کلینیک دندانپزشکی بارانا با ارائه خدمات باکیفیت و قیمتی منصفانه، در تلاش است تا لبخندی زیبا را برای همه افراد به ارمغان بیاورد.

در جدول زیر، لیست کاملی از خدمات دندانپزشکی در مشهد به همراه تعرفه‌ی آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

خدماتقیمت به تومان
لمینت دندان7.500.000 – 5.500.000
کامپوزیت دندان3.500.000 – 2.000.000
ایمپلنت 13.500.000 و 18.000.000
بلیچینگ3.000.000 برای هر فک
ارتودنسیبعد از معاینه اعلام می‌شود.
جرم گیری1.500.000 برای دو فک
عصب کشی2.180.000 – 1.580.000
ترمیم و پر کردن2.156.000 – 900.000
روکش دندان3.800.000 و 3.000.000
کشیدن دندان750.000 – 550.000
کشیدن دندان عقل2.500.000 – 1.500.000
جدول قیمت خدمات دندانپزشکی مشهد در کلینیک بارانا

بهترین متخصص دندانپزشکی مشهد

بارانا، بهترین مرکز دندانپزشکی در مشهد، در کنار خدمات کامل و قیمت منصفانه، جمعی از بهترین دندانپزشکان متخصص این شهر را گردهم آورده تا بهترین خدمات درمانی و زیبایی دندان پزشکی را به شما ارائه دهند.

پزشک – تخصص
دکتر علیرضا شیرزاده – متخصص جراحی فک، صورت و ایمپلنت
دکتر محمد رضا طاهری – متخصص ارتودنسی
دکتر مینا باقری – متصص درمان ریشه
دکتر علی سیفی – دکترای حرفه ای دندانپزشکی
دکتر بهنوش بهنام – دکترای حرفه ای دندانپزشکی
دکتر محسن همای – دکترای حرفه ای دندانپزشکی
دکتر کامبیز کریمی – دکترای حرفه ای دندانپزشکی
دکتر علیرضا احدیان – دکترای حرفه ای دندانپزشکی
لیست بهترین متخصصان دندانپزشکی در مشهد

نحوه نوبت دهی دندانپزشکی مشهد

در کلینیک دندانپزشکی بارانا برای رفاه حال شما عزیزان، علاوه بر تماس تلفنی، امکان دریافت نوبت به صورت آنلاین از طریق سایت نیز امکان پذیر است. با رزرو آنلاین نیازی به معطلی و اتلاف وقت نیست. شما می‌توانید با چند کلیک ساده، در هر زمان و مکانی، نوبت خود را برای دریافت خدمات مختلف رزرو کنید.

دریافت نوبت مشاوره و معاینه رایگان از طریق تماس: 0915760900905137609009

دریافت نوبت از صفحه رزرو نوبت آنلاین
بدون محدودیت زمانی در هر ساعت شبانه روز

کلینیک بارانا با ارائه خدمات کامل دندانپزشکی زیبایی، درمانی و کودکان به عنوان یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی در مشهد شناخته می‌شود. تیم مجرب و متخصص، تجهیزات پیشرفته، متریال درجه یک، درمانی باکیفیت و مطابق با جدیدترین استانداردها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سوالات متداول

1- امکان پرداخت اقساطی هزینه‌های دندانپزشکی مشهد در کلینیک بارانا وجود دارد؟

بله، برای خدمات لمینت، ایمپلنت و کامپوزیت و ارتودنسی پرداخت به صورت اقساط امکان پذیر است. البته اقساط ارتودنسی با توجه به طول درمان هر شخص متفاوت است.

2- چگونه به خدمات دندان پزشکی بارانا اعتماد کنیم؟

تمام خدمات در بهترین دندانپزشکی مشهد با ضمانت و زیر نظر متخصصان با تجربه انجام می‌شود. مشاهده نمونه کارهای بیشتر و رضایت مراجعین در پیج اینستاگرام بارانا نیز به جلب اعتماد بیشتر کمک می‌کند.

3- ساعت کاری مجموعه بارانا به چه صورت است؟

این مرکز همه روزه به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی، از ساعت 9 صبح تا 13 و 16 تا 20، آماده ارائه خدمات به شما مراجعه‌کنندگان گرامی است.

4- دندانپزشکی بارانا با چه بیمه‌هایی قرارداد دارد؟

در حال حاضر، کلینیک بارانا با هیچ‌یک از شرکت‌های بیمه درمانی قرارداد همکاری ندارد.

5- هزینه معاینه دندانپزشکی چقدر است؟

مشاوره و معاینه در دندان پزشکی بارانا رایگان انجام می‌شود.

لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

8 دیدگاه

  1. وقت بخیر من یه دختر ۵ساله دارم که دندون هاش نیاز به ترمیم داره می خواستم بدونم چه تایم هایی برا خدمات کودک مبشه مراجعه کرد

    بهار
    1. سلام، ممنون. شما می توانید همه روزه جهت انجام خدمات دندانپزشکی اطفال به کلینیک بارانا مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت و مشاوره رایگان می توانید با شماره های 09157609009 یا 05137609009 تماس بگیرید.

      الناز خان زاده
  2. سلام می خواستم بدونم پزشک خانم هم دارید برای عصب کشی دندون می خوام ؟

    ناشناس
    1. سلام. بله، خدمات دندانپزشکی در کلینیک بارانا توسط پزشک خانم هم ارائه می شود. جهت رزرو نوبت و مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما با شماره های 09157609009 یا 05137609009 در ارتباط باشید.

      الناز خان زاده
  3. ساعت کاری مجموعه به چه صورت هست روزای تعطیل هم کار می کنید؟ اخه من سر کار می رم در طول هفته وقت نمی کنم بخوام برم دندون پزشکی

    ناشناس
    1. سلام. ساعت کار مجموعه از 9صبح تا 13و 16تا 20 هست . خیر متاسفانه در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان ارائه خدمات نداریم.

      الناز خان زاده
  4. من یه چنتا از دندون ها وقتی چیز سرد می خورم تیر می کشه نمی دونم علتش چیه شما معاینه هم انجام می دید تو کلینیک تون ؟

    مبینا
    1. سلام. بله، شما می توانید جهت مشاوره و معاینه رایگان در کلینیک بارانا با شماره های 09157609009 – 05137609009 تماس بگیرید.

      الناز خان زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد