رضایت سیمین عزیز از تعویض کامپوزیت با لمینت

مزیت های تعویض کامپوزیت با لمینت دندان

تعویض کامپوزیت با لمینت دندان یکی از اقدامات زیبایی در حوزه دندان است که افراد می توانند آن را انجام دهند. این کار چند مزیت دارد که در ادماه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می شود:

  • ظاهر طبیعی تر: لمینت دندان به دلیل ظاهر طبیعی ای که نسبت به کامپوزیت دارد، می تواند حس طبیعی بودن و جذابیت بیشتری را به دندان و همچنین لبخند شما بدهد. این حال طبیعی به تفاوت در مواد کامپوزیت و لمینت دندان برمی گردد.
  • طول عمر بیشتر: لمینت دندان نسبت به ضربه مقاوم تر عمل میکند؛ بنابراین طول عمر بیشتری دارد که می تواند تا 15 سال هم برای شما لبخندی جذاب را به ارمغان آورد. این در حالی است که کامپوزیت صرفا 7 سال می تواند دوام بیاورد.
  • مقاومت در برابر تغییر رنگ: مصرف خوراکی های رنگی یا چسبنده مانند پفک، ذرت، آجیل و قهوه می تواند رنگ لمینت و کامپوزیت شما را تغییر دهد. اگر در این خصوص مقایسه ای انجام دهید به این نتیجه خواهید رسید که تعویض کامپوزیت با لمینت این مزیت را برای شما دارد که تغییر رنگ به راحتی صورت نمی گیرد.

بهتر است قبل از تعویض کامپوزیت با لمینت بدانید:

در عین حال که لمینت دندان مزیت هایی نسبت به کامپوزیت دارد، لازم است قبل از تصمیم به انجام لمینت بدانید که:

  • هزینه لمینت معمولا گرانتر از کامپوزیت است
  • زمان درمان لمینت بیشتر از کامپوزیت است 
  • نیاز به تراش دندان در لمینت وجود دارد، در حالی که در کامپوزیت معمولا نیازی به تراش دندان نیست. 
اطلاعات بیشتر را از همکاران ما در مجموعه بارانا بپرسید. راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09157609009

شماره تماس: 05137609009

آدرس اینستاگرام: barana_dentalclinic

آدرس توییتر: baranadental

 

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد