بلیچینگ دندان؛ تفاوت قبل و بعد از انجام آن

بلیچینگ دندان چیست؟

بلیچینگ دندان روش مناسب برای افرادی است که بهم ریختگی یا شکستگی ندارند. در واقع افراد برای سفیدتر شدن در حد یک تا دو درجه رنگ، آن را انجام دهند. در این ویدیو لبخند رضایت بخش زیباجوی عزیز در کلینیک دندانپزشکی بارانا را می بینید که باتوجه به مرتب بودن آن ها  دندانپزشک صرفا بلیچینگ را تجویز کرده است. بلیچینگ به شیوه آفیس و هوم قابلیت انجام دارد که در روش افیس یا انجام آن نزد دندانپزشک سریع تر به نتیجه دلخواه خود دست پیدا میکنید. زمان بر بودن در خانه ممکن است افراد را از انجام آن بازدارد. بیشتر افراد هم دوست دارند تا دندان های سفید آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین آسیب باشد؛ بنابراین شیوه آفیس آن بهترین گزینه خواهد بود.

تفاوت آفیس بلیچینگ و هوم بلیچینگ چه مواردی را شامل می شود؟

از آنجایی که مواد بلیچینگ ترکیبی از مواد شیمیایی سفید کننده است، انجام آن چندان توصیه نمی شود. البته استفاده از متد برای سفید کردن دندان در حد دو یا سه بار آسیب چندانی به دندان وارد نمی کند. در بلیچینگ نسبت به سایر روش ها مانند کامپوزیت یا لمینت که دندان تراش می خورد، آسیب کمتری وارد می شود. در کلینیک بارانا مشهد برای محافظت از چشم ها و صورت شما در برابر اشعه، تمام تدابیر اندیشیده است و با استفاده از یک عینک مخصوص، ورود نور و اشعه به بدن شما را به حداقل ممکن می رساند.

دندانپزشکی بارانا؛ ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و درمانی

خدمات کلینیک دندانپزشکی بارانا به انجام بلیچینگ محدود نمی شود. سایر خدمات درمانی مانند عصب کشی و درمان ریشه، ارتودنسی دندان و کشیدن و نصب پروتز دندان را هم شامل می شود. این مجموعه هیچ کس را بابت هزینه ها از خود دور نمی کند. بر این باوریم که تمام افراد لیاقت داشتن لبخند زیبا هستند. در صورت هرگونه سوال و پرسش درخصوص بلیچینگ دندان یا هر یک از خدمات زیبایی ودرمانی، کارشناسان بارانا باافتخار پاسخگوی شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد